Coca-Cola HBC заявила про зобов’язання досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Як глобальний бізнес досягатиме мети — розповідають представники компанії.
У Forbes Ukraine також є twitter. Якщо вам зручно читати нас там — підписуйтесь за цим посиланням.
«Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» — лідер українського ринку безалкогольних напоїв, що входить до Coca-Cola HBC Group. Компанія оперує у 29 країнах світу та обслуговує понад 595 млн споживачів по всьому світу.
Принципи сталого розвитку: чого вдалося досягнути
Дотримання принципів сталого розвитку — один з пріоритетних напрямків стратегії компанії. Ці ініціативи передбачають задоволення потреб споживачів, прозорі партнерські стосунки, відповідальне ведення бізнесу та дбайливе ставлення до довкілля.
Окрім того, компанія здійснює вагомі внески у соціально-економічний розвиток локальних громад. Таким чином, Coca-Cola HBC Group створює нові цінності для бізнесу та суспільства.
За останнє десятиліття компанія вдвічі скоротила обсяг прямих викидів. У березні 2021 року Coca-Cola HBC визнали світовим лідером зі сталого розвитку в галузі виробництва напоїв згідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса. Титул компанія отримує вже впʼяте за останні 7 років.
Нещодавно компанія зобов’язалась досягти повної вуглецевої нейтральності у межах усього ланцюга збуту до 2040 року.
«Це зобовʼязання – кінцева мета стратегії, яку ми реалізуємо багато років. Воно повністю відповідає філософії нашого бізнесу – підтримувати соціально-економічний розвиток громад та посилювати позитивний вплив на довкілля. І те, й інше є невідʼємною частиною нашого зростання. Хоча ми ще не маємо відповідей на всі запитання, наш план, історія досягнень та партнерський підхід додають впевненості у майбутньому результаті», — пояснив Зоран Богдановіч, виконавчий директор Coca-Cola HBC.
Як саме компанія планує нейтралізувати викиди вуглекислого газу?
Реалізувати амбітну мету в Coca-Cola HBC Group планують поступово, але впевнено: до 2030 року, компанія скоротить викиди спершу на 25%, а протягом наступних десяти років – на 50%.
Левова доля викидів виникає внаслідок дій третіх осіб. Для розвʼязання цієї проблеми, Coca-Cola HBC розширюватиме партнерські відносини із постачальниками.
Для досягнення мети Coca-Cola HBC планує такі дії:
- інвестувати 250 млн дол. США в ініціативи зі скорочення викидів до 2025 року;
- 100-відсотковий перехід до відновлювальних та низьковуглецевих джерел електроенергії;
- прискорити перехід до пакування закритого циклу із нижчим вмістом вуглецю завдяки використанню вторинного PET, відмові від пластику у вторинній упаковці;
- надавати замовникам енергоефективні та екологічно чисті холодильники;
- скорочувати викиди, які утворюються під час використання сільськогосподарської продукції для виробництва напоїв;
- запровадити програму «Green Fleet» («Екологічний автопарк»), яка передбачатиме перехід до безвуглецевих або низьковуглецевих транспортних засобів.
Для досягнення цілей компанія озброїлася підтримкою партнерів та лідерів у сфері сталого розвитку.
«Оскільки Tetra Pak також прагне досягти нульового рівня викидів та вживає науково обґрунтованих заходів для утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року, ми готові працювати з Coca-Cola HBC щодо скорочення парникових газів та досягнення спільної мети», – зазначив Маркус Пфаннер, віцепрезидент з питань сталого розвитку компанії Tetra Pak.
Окрім того, Coca-Cola HBC приєдналася до компаній, що підтримують ініціативу «Race to Zero», яка пропагує скорочення викидів до нуля.