«Центр меблів» у «Епіцентрі» /пресслужба «Епіцентру»
Категорія
Компанії
Дата

«Епіцентр» іде в преміум. Компанія відкриває перший «Центр меблів Grand». Із ким він конкуруватиме на ринку обсягом понад $100 млн

2 хв читання

«Центр меблів» від «Епіцентру» Фото пресслужба «Епіцентру»

2 грудня «Епіцентр» відкриє в Києві магазин нового формату – «Центр меблів Grand» із продукцією середнього та преміумкласу. Через велику війну преміальний сегмент постраждав більше, ніж «економ», говорять гравці ринку. На що розраховує «Епіцентр»?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Більше ніж два стандартні футбольні поля, або 15 000 кв. м, – стільки складатиме площа нового «Центру меблів Grand» від «Епіцентру». Це майже вчетверо більше, ніж у середньому займають звичайні центри меблів у великих містах, розповів Forbes директор напрямку «Меблі» компанії «Епіцентр К» Олександр Лук’янченко. 

Стандартні меблеві точки «Епіцентру» працюють у форматі масмаркету, – говорить топменеджер. Із Grand компанія планує вийти у новий для себе формат ринку – меблів у сегментах «середній», «середній плюс» і «преміум». Наприклад, на 200 кв. м будуть представлені меблі бренду Scandinave, каже його директор Антон Кузьмін. Її обідні столи коштують кілька тисяч євро.

Також «Епіцентр» продаватиме меблі під замовлення і інтер’єр під ключ (меблі з декором, картинами, килимами).

У новому форматі «Епіцентр» обіцяє зробити акцент на сервісній складовій, зокрема, залучити більше фахового персоналу, ніж в інших магазинах. Бренди-партнери також нададуть своїх торгових представників, розповідає директор напрямку «Меблі» «Епіцентру» Олександр Лукʼянченко. 

Grand відкриється на початку грудня у складі київського «Епіцентру» на вул. Полярній. Чи вдасться «Епіцентру» залучити до себе дуже платоспроможних споживачів? 

Преміумринок «на перспективу»

«Схоже, таким чином «Епіцентр» має плани конкурувати з преміальними меблевими центрами Києва», – говорить співзасновник мережі «МебельОК» Святослав Амелін.

Найбільші гравці тут – центри «Аракс» і 4Room. Загальна площа двох ТЦ «Аракс» у Києві складає 45 000 кв. м, ТЦ 4Room – 40 000 кв. м. Директор «Араксу» Андрій Іоанно не відповів на питання Forbes про вихід «Епіцентру» в преміумсегмент, а 4Room – відмовився від коментарів. 

Серед преміальних центрів Амелін виділяє також «Центральний будинок меблів» і «Діамант». Потенційними конкурентами «Епіцентру» в новому сегменті можуть стати також мережеві оператори RIM, Freedom House, Cavio, ITIS Gallery, Ashley Home, Natuzzi і частина монобрендових магазинів.

«Центр меблів» у «Епіцентрі»

«Центр меблів» у «Епіцентрі»

Меблеві торгові центри зазвичай працюють за іншою моделлю, ніж класичні ТРЦ – продають більше зі складу, ніж з «вітрини», каже експерт консалтингової компанії з нерухомості Colliers Ukraine Ігор Заболоцький. Покупці там не одразу купують меблі, а прицінюються. 

«​​Для класичного ТЦ нормальний показник 15 000–20 000 відвідувачів на день, а для меблевого – у 10 разів менше», – пояснює Заболоцький.

Через велику війну внутрішній меблевий ринок України впав на 20–35% і тепер складає приблизно $800 млн, підраховує член правління Української Асоціації Меблевиків Оксана Донська. 

«До великої війни ринок преміальних меблів складав приблизно 15% від загального», – говорить Амелін із «МебельОК» .

В Україні наразі недостатньо покупців для преміального ринку меблів, каже президент Української Асоціації Меблевиків Володимир Патис. Однак для «Епіцентра» клієнтів має вистачити, бо, найімовірніше, він запропонує інший формат – гігантський шоурум, додає Патис. 

«Щодо великих площ під меблі, то загалом така практика відповідає загальносвітовій», – зауважує Амелін. Щоправда, через велику війну, за його словами, попит на преміуммеблі впав більш ніж удвічі. 

Можливими покупцями преміуммеблів, зокрема в Києві, стануть забезпечені українці, які проживали, наприклад, у Запоріжжі або Харкові й переїхали до більш безпечних регіонів. «Епіцентр» наразі може зайняти преміумнішу тільки з огляду на перспективи відновлення ринку в майбутньому», – додає Амелін. 

Водночас «Епіцентр» заходить із новим форматом не лише в сегмент «преміум», але й у «середній» та «середній плюс». «У тому числі, запропонуємо меблі під замовлення, які користуються значним попитом в Україні та займають до 40% меблевого ринку», – говорить Лук’янченко. Таким чином, компанія зможе залучити нового для себе споживача, а в перспективі – суттєво збільшити рівень продажів, пояснює топменеджер «Епіцентру».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд