Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:23 хвилин
1+1 media вперше за пʼять років випускає повнометражний ігровий фільм – новорічна комедія «Вартові Різдва» вийде у кінотеатрах у листопаді. Starlight Media у 2026-му зніматиме драмеді «Чому Боря не знав горя». Навіщо медіахолдингам повнометражні фільми та чи зможуть вони конкурувати з іншими гравцями кінотеатрального ринку?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Медіахолдинги йдуть у виробництво повнометражного кіно. 13 листопада 2025-го 1+1 media випустить у кінопрокат перший за пʼять років ігровий фільм – новорічну комедію «Вартові Різдва» вартістю $500 000. Проєкт реалізують спільно з United Content Hub.
Через два місяці на великі екрани вийде інший фільм «плюсів» – романтична комедія «Випробувальний термін», знята спільно з командою Sfera Film. У виробництво, маркетинг і просування вклали близько $550 000, каже керівник телевізійного бізнесу медіагрупи Максим Кривицький.
У планах холдингу на 2026 рік – 8–10 кінопроєктів: власних і спільних фільмів з українськими продакшнами, каже Кривицький. Для цього у кінотеатральний напрям інвестують близько $2,5–3 млн, зазначає він. «Це зміцнить наші позиції на ринку», – додає Кривицький.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.