Apple Inc. планує витрачати $1 млрд на рік на виробництво фільмів, які демонструватимуться в кінотеатрах, пише Bloomberg із посиланням на джерела. Рішення є частиною амбітних зусиль щодо підвищення авторитету компанії в Голлівуді та залучення підписників до потокового сервісу Apple TV+.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Apple звернулася до кіностудій із проханням про партнерство, щоб випустити кілька фільмів у кінотеатрах цього року та ще кілька фільмів у майбутньому, повідомили інформатори.
- Список потенційних релізів включає «Вбивць місячної квітки» Мартіна Скорсезе, в якому знявся Леонардо Ді Капріо, шпигунський трилер «Аргайл» режисера Метью Вона і драму Рідлі Скотта «Наполеон».
- Інвестиції значно збільшились порівняно з минулими роками. Більшість попередніх оригінальних фільмів Apple були або ексклюзивними для потокового сервісу або випущені в обмеженій кількості кінотеатрів.
- За словами джерел, компанія пообіцяла показувати фільми у тисячах кінотеатрів протягом як мінімум місяця.
- У той час як Apple погодилася на покази в кінотеатрах, компанія також розглядає кінотеатри як спосіб підвищити поінформованість про свій потоковий сервіс TV+. За оцінками, у Apple TV+ від 20 до 40 млн передплатників, що менше, ніж у конкурентів, таких як Netflix та Disney+.
- Apple досі не придумала, як поширюватиме ці фільми в кінотеатрах. Компанія не має внутрішнього досвіду для одночасного випуску фільмів у тисячах кінотеатрів по всьому світу, тому вона звернулася до сторонніх дистрибʼюторів. Але спочатку Apple потрібно домовитися про плату за поширення та маркетингові бюджети з потенційними партнерами. Кіностудії можуть витратити $100 млн і більше на просування своїх найбільших фільмів, що набагато більше, ніж стримінгові сервіси витрачають на просування нових шоу чи фільмів.
- Як і більшість потокових сервісів, Apple TV+ витрачає більшу частину свого бюджету на телешоу. Його першим великим хітом став комедійний серіал «Тед Лассо». Тим не менш, Apple фінансує фільми з моменту заснування своєї голлівудської студії, і амбіції виробника смартфонів у кіно зросли з того часу, як він отримав премію «Оскар» за найкращу стрічку «CODA» 2021 року. Apple придбала цей фільм на кінофестивалі «Санденс» за рекордні $25 млн і розповсюджувала його одночасно у кінотеатрах та на TV+.
Контекст
Технологічні гіганти Apple та Amazon.com Inc. збільшують свої інвестиції у розваги, водночас скорочуючи витрати в інших сферах. Amazon звільнив тисячі працівників, а Apple зменшує витрати, не скорочуючи співробітників.
Плани Apple сприятимуть розвитку мереж кінотеатрів, які все ще намагаються оговтатися від пандемії. Продажі квитків залишаються приблизно на третину нижче за рівень 2019 року, а дві найбільші мережі перебувають у хиткому фінансовому становищі.
Amazon, яка придбала Metro-Goldwyn-Mayer, студію, яка створила фільми про Джеймса Бонда, за $8,5 млрд, має намір щороку випускати від 12 до 15 фільмів, які виходитимуть на екрани, повідомило агентство Bloomberg минулого року. Paramount, Walt Disney Co. та Warner Bros. Discovery Inc. прагнуть збільшити випуск фільмів для кінотеатрів після експериментів із розповсюдженням фільмів лише на потокових сервісах.
Єдиним винятком у цьому поверненні до кінотеатрів є Netflix Inc., який хоче, щоб його фільми зʼявлялися в кінотеатрах та в інтернеті одночасно або протягом кількох тижнів. Великі мережі кінотеатрів відмовилися від цієї домовленості. Netflix витрачає на оригінальні фільми більше, ніж Amazon чи Apple.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.