Німецькі автовиробники BMW та Audi обмежили доступ до свого програмного забезпечення для російських дилерів, пишуть «Известия». Раніше аналогічні заходи вжив Mercedes-Benz.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- В одному з дилерських центрів Audi розповіли, що доступ до ПЗ обмежений вже два місяці, що призвело до проблем із програмуванням дублікатів ключів, а також із встановленням деталей, «де потрібно програмування, – блоки управління, коробка передач, парктроніки і так далі».
- Відключення від ПЗ BMW підтвердив найбільший російський дилерський центр цієї марки «БорисХоф». Зокрема, через це неможливо зробити дублікат ключів, є й інші труднощі. Співробітник відділу техобслуговування сказав, що зараз невідомо, чи дилери зможуть проводити діагностику.
- Водночас у дилерському центрі «Автодім» повідомили, що доступ до онлайн-сервісів BMW здійснюється через «додаткові резервні канали».
Контекст
Проблеми з доступом до онлайн-діагностики преміальних автомобілів почалися у росіян ще в січні, пише «Коммерсантъ». Тоді компанія Jaguar Land Rover офіційно оголосила, що відключає російські сервісні центри від поновлення спеціалізованого програмного забезпечення. Трохи згодом до британського автовиробника приєднався німецький Volkswagen.
Mercedes-Benz також відключив російських дилерів від свого програмного забезпечення, повідомила компанія-дистрибʼютор «МБ Рус». Це сталося у квітні, але про повне блокування дилери заговорили вперше у серпні. Йдеться, зокрема, про системи, що дозволяють проводити діагностику для подальшого ремонту.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.