Німецькі автовиробники BMW та Audi обмежили доступ до свого програмного забезпечення для російських дилерів, пишуть «Известия». Раніше аналогічні заходи вжив Mercedes-Benz.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- В одному з дилерських центрів Audi розповіли, що доступ до ПЗ обмежений вже два місяці, що призвело до проблем із програмуванням дублікатів ключів, а також із встановленням деталей, «де потрібно програмування, – блоки управління, коробка передач, парктроніки і так далі».
- Відключення від ПЗ BMW підтвердив найбільший російський дилерський центр цієї марки «БорисХоф». Зокрема, через це неможливо зробити дублікат ключів, є й інші труднощі. Співробітник відділу техобслуговування сказав, що зараз невідомо, чи дилери зможуть проводити діагностику.
- Водночас у дилерському центрі «Автодім» повідомили, що доступ до онлайн-сервісів BMW здійснюється через «додаткові резервні канали».
Контекст
Проблеми з доступом до онлайн-діагностики преміальних автомобілів почалися у росіян ще в січні, пише «Коммерсантъ». Тоді компанія Jaguar Land Rover офіційно оголосила, що відключає російські сервісні центри від поновлення спеціалізованого програмного забезпечення. Трохи згодом до британського автовиробника приєднався німецький Volkswagen.
Mercedes-Benz також відключив російських дилерів від свого програмного забезпечення, повідомила компанія-дистрибʼютор «МБ Рус». Це сталося у квітні, але про повне блокування дилери заговорили вперше у серпні. Йдеться, зокрема, про системи, що дозволяють проводити діагностику для подальшого ремонту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.