Британська Diageo (Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та інші алкогольні бренди) погодилася купити високоякісний філіппінський бренд рому Don Papa, пише Financial Times. Компанія заплатить початкові €260 млн і, можливо, додаткові €178 млн протягом наступних пʼяти років, залежно від результатів діяльності.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Таким чином угода загалом може коштувати понад €400 млн, компанія робить ставку на те, що попит на дорогі спиртні напої зможе протистояти уповільненню світової економіки.
- Виробник уклав угоду щодо придбання бренду, який був заснований у 2012 році колишнім виконавчим директором Rémy Cointreau Стівеном Керролом.
- Очікується, що угода, яка фінансується за рахунок наявних грошових резервів, закриється у першій половині цього року.
- «Це придбання відповідає нашій стратегії з придбання швидкозростаючих брендів з привабливою маржею, які підтримують преміальність і дають нам змогу брати участь у сегменті суперпреміум плюс, що швидко зростає», – каже президент підрозділу Diageo в Європі та Індії Джон Кеннеді.
- Продаж продовжив серію інших придбань елітного рому глобальними групами з виробництва напоїв, включаючи купівлю Brown-Forman венесуельського бренду Diplomático у 2022 році.
Контекст
Британська група з виробництва напоїв в останні роки досягла значного зростання частково за рахунок придбання елітних спиртних напоїв, таких як текіла Casamigos Джорджа Клуні, куплена в 2017 році в рамках угоди на суму до $1 млрд, та купівля текіли Don Julio у 2014 році, також Diageo придбала наприкінці минулого року техаського виробника віскі Balcones Distilling.
Don Papa переганяється на філіппінському острові Західний Негрос і витримується в бочках з американського дуба. За даними Diageo, найбільшими ринками напою є Франція, Німеччина та Італія, і засновник Керрол продовжить працювати з брендом.
За словами аналітика Jefferies, на ром припадає близько 5% продажів Diageo.
Минулого року власник алкогольних брендів Smirnoff, Johnnie Walker, Captain Morgan вирішив піти з Росії. У березні виробник тимчасово припинив відвантаження готової продукції клієнтам у РФ.
В Росії Diageo постачав продукцію до 70 000 магазинів та 19 000 ресторанів і барів. 3 березня у Diageo оголосили, що тимчасово припиняють імпорт спиртних напоїв до РФ у відповідь на початок військової агресії РФ проти України. З того часу компанія продавала наявні в РФ запаси продукції.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.