Британська Diageo (Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та інші алкогольні бренди) погодилася купити високоякісний філіппінський бренд рому Don Papa, пише Financial Times. Компанія заплатить початкові €260 млн і, можливо, додаткові €178 млн протягом наступних пʼяти років, залежно від результатів діяльності.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Таким чином угода загалом може коштувати понад €400 млн, компанія робить ставку на те, що попит на дорогі спиртні напої зможе протистояти уповільненню світової економіки.
- Виробник уклав угоду щодо придбання бренду, який був заснований у 2012 році колишнім виконавчим директором Rémy Cointreau Стівеном Керролом.
- Очікується, що угода, яка фінансується за рахунок наявних грошових резервів, закриється у першій половині цього року.
- «Це придбання відповідає нашій стратегії з придбання швидкозростаючих брендів з привабливою маржею, які підтримують преміальність і дають нам змогу брати участь у сегменті суперпреміум плюс, що швидко зростає», – каже президент підрозділу Diageo в Європі та Індії Джон Кеннеді.
- Продаж продовжив серію інших придбань елітного рому глобальними групами з виробництва напоїв, включаючи купівлю Brown-Forman венесуельського бренду Diplomático у 2022 році.
Контекст
Британська група з виробництва напоїв в останні роки досягла значного зростання частково за рахунок придбання елітних спиртних напоїв, таких як текіла Casamigos Джорджа Клуні, куплена в 2017 році в рамках угоди на суму до $1 млрд, та купівля текіли Don Julio у 2014 році, також Diageo придбала наприкінці минулого року техаського виробника віскі Balcones Distilling.
Don Papa переганяється на філіппінському острові Західний Негрос і витримується в бочках з американського дуба. За даними Diageo, найбільшими ринками напою є Франція, Німеччина та Італія, і засновник Керрол продовжить працювати з брендом.
За словами аналітика Jefferies, на ром припадає близько 5% продажів Diageo.
Минулого року власник алкогольних брендів Smirnoff, Johnnie Walker, Captain Morgan вирішив піти з Росії. У березні виробник тимчасово припинив відвантаження готової продукції клієнтам у РФ.
В Росії Diageo постачав продукцію до 70 000 магазинів та 19 000 ресторанів і барів. 3 березня у Diageo оголосили, що тимчасово припиняють імпорт спиртних напоїв до РФ у відповідь на початок військової агресії РФ проти України. З того часу компанія продавала наявні в РФ запаси продукції.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.