Категорія
Новини
Дата

Британський виробник спиртних напоїв Diageo купує бренд рому Don Papa за €260 млн

1 хв читання

Британська Diageo (Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та інші алкогольні бренди) погодилася купити високоякісний філіппінський бренд рому Don Papa, пише Financial Times. Компанія заплатить початкові €260 млн і, можливо, додаткові €178 млн протягом наступних пʼяти років, залежно від результатів діяльності. 

Ключові факти

  • Таким чином угода загалом може коштувати понад €400 млн, компанія робить ставку на те, що попит на дорогі спиртні напої зможе протистояти уповільненню світової економіки.
  • Виробник уклав угоду щодо придбання бренду, який був заснований у 2012 році колишнім виконавчим директором Rémy Cointreau Стівеном Керролом. 
  • Очікується, що угода, яка фінансується за рахунок наявних грошових резервів, закриється у першій половині цього року.
  • «Це придбання відповідає нашій стратегії з придбання швидкозростаючих брендів з привабливою маржею, які підтримують преміальність і дають нам змогу брати участь у сегменті суперпреміум плюс, що швидко зростає», – каже президент підрозділу Diageo в Європі та Індії Джон Кеннеді.
  • Продаж продовжив серію інших придбань елітного рому глобальними групами з виробництва напоїв, включаючи купівлю Brown-Forman венесуельського бренду Diplomático у 2022 році.

Контекст

Британська група з виробництва напоїв в останні роки досягла значного зростання частково за рахунок придбання елітних спиртних напоїв, таких як текіла Casamigos Джорджа Клуні, куплена в 2017 році в рамках угоди на суму до $1 млрд, та купівля текіли Don Julio у 2014 році, також Diageo придбала наприкінці минулого року техаського виробника віскі Balcones Distilling.

Don Papa переганяється на філіппінському острові Західний Негрос і витримується в бочках з американського дуба. За даними Diageo, найбільшими ринками напою є Франція, Німеччина та Італія, і засновник Керрол продовжить працювати з брендом.

За словами аналітика Jefferies, на ром припадає близько 5% продажів Diageo.

Минулого року власник алкогольних брендів Smirnoff, Johnnie Walker, Captain Morgan вирішив піти з Росії. У березні виробник тимчасово припинив відвантаження готової продукції клієнтам у РФ.

В Росії Diageo постачав продукцію до 70 000 магазинів та 19 000 ресторанів і барів. 3 березня у Diageo оголосили, що тимчасово припиняють імпорт спиртних напоїв до РФ у відповідь на початок військової агресії РФ проти України. З того часу компанія продавала наявні в РФ запаси продукції.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд