Категорія
Головне
Дата

Clubhouse оцінили у $4 млрд після нового раунду фінансування. Це в чотири рази більше, ніж три місяці тому

Соцмережа Clubhouse закрила новий раунд фінансування серії C. За його підсумками сервіс оцінили у $4 млрд, пише Reuters із посиланням на джерела.

Ключові факти

  • Компанія не розкрила суму, зібрану від інвесторів.
  • Новий раунд фінансування очолив Ендрю Чен із венчурної компанії Andreessen Horowitz. Також серед інвесторів – DST Global, Tiger Global і Елад Гіл.
  • Зібрані кошти спрямують на значне розширення команди для підтримки міжнародного зростання, запуск програм, таких як Creator First (оплату за проведення розмов у голосовій соцмережі творцям контенту), йдеться у повідомленні Clubhouse.
  • 2021 року компанія збільшила розмір команди в чотири рази, запустила бета-версію Payments, аби допомогти розробникам монетизуватися, і підготувала Android-версію до запуску.

Контекст

Clubhouse запустили в березні 2020 року. Її розробили два випускники Стенфорду й колишні розробники Google Пол Девісон і Роган Сет. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск. Наразі застосунок Clubhouse доступний лише для користувачів iPhone, які отримали запрошення. На початку квітня переговори про можливе придбання Clubhouse вів Twitter, оцінивши компанію в $4 млрд. Однак вони не увінчалися успіхом.

На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб.

Twitter у кінці грудня 2020 року для користувачів iOS здійснила бета-запуск своєї аудіоплатформи Spaces, яка є аналогом Clubhouse. Також материнська компанія TikTok розробляє аналог Clubhouse для Китаю.

Важливі цифри

Станом на 13 березня Clubhouse мала 12 млн завантажень у всьому світі. Найбільшим ринком для соцмережі є США, на які припадає 3,1 млн завантажень. На початку березня кількість користувачів з України в Clubhouse досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків