Категорія
Новини
Дата

DCH Ярославського купила інтернет-магазин одягу LeBoutique

1 хв читання

Група DCH бізнесмена Олександра Ярославського придбала в приватних інвесторів 100% корпоративних прав українського маркетплейсу LeBoutique. 

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • Фінансовим радником з боку продавців була інвестиційно-банківська компанія Soul Partners.
  • Інвестиція в LeBoutique є продовженням стратегії DCH Ярославського, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до наявних офлайнових торговельних майданчиків.
  • Крім того, очікується позитивна синергія маркетплейсу з банком «Кредит Дніпро» щодо обробки платежів і продуктів споживчого кредитування для клієнтів LeBoutique.  

Контекст

Пандемія коронавірусу змінила звички українських споживачів на користь онлайн-купівель. За даними аналітичної служби OLX, у 2020 році в порівнянні з 2019-м через нестабільну роботу офлайнових магазинів найбільше зросла кількість замовлень чоловічого одягу – на 123%, чоловічого взуття – на 94%, електроніки: комплектуючих та аксесуарів – на 74%, смартфонів – на 63%.

Також пандемія спричинила зміни в сфері ритейлу одягу. Наприклад, у Великій Британії інтернет-магазини одягу скуповують бренди, які десятиліттями домінували в торгових центрах країни. Зокрема, Boohoo Group Plc придбав бренд Debenhams за £55 млн. А онлайн-магазин одягу та взуття Asos купив бренди Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT у збанкрутілої через коронакризу Arcadia Group.

Онлайн-ритейлерів цікавлять перш за все бренд і веб-сайт, а не фізичні магазини. Це означає, що сотні торгових точок закриють, а становище тисяч співробітників галузі опиниться під загрозою.

Довідка

LeBoutique – це український шопінг-клуб онлайн, який було засновано 2010 року двома підприємцями – Романом Онищенком та Андрієм Дрогобицьким. Онлайн-магазин має пʼять центрів самовивозу: у Києві, Харкові, Одесі, Львові та Запоріжжі. 

За даними Spark-Interfax, дохід компанії ТОВ «Лє Бутік» від реалізованої продукції в 2019 році склав 14,9 млн грн у порівнянні з 19,2 млн грн за 2018-й. Чистий збиток компанії в 2019 році склав 1 822 100 грн у порівнянні з 688 100 грн чистого прибутку в 2018-му. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд