Категорія
Новини
Дата

Дохід супермаркетів в онлайні досяг $345 млн у 2023 році, що удвічі менше довоєнного рівня – дослідження Webpromo

1 хв читання

Сільпо, Ашан, Fozzy і Metro - лідери продажів онлайн /Ілюстрація Shutterstock

«Сільпо», «Auchan Україна», Fozzy Cash & Carry та «Metro Україна» залучили близько 37 млн відвідувань у 2023 році Фото Ілюстрація Shutterstock

Дохід супермаркетів в онлайні у 2023 році досяг $345 млн. Це у 2,1 рази менше від рівня довоєнного 2022 року ($753,9 млн). Лідери ринку в категорії food в Україні – «Сільпо», «Auchan Україна», Fozzy Cash & Carry та «Metro Україна» залучили близько 37 млн відвідувань у 2023 році, свідчать дані Webpromo.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Кількість запитів в категорії продовольчого ритейлу збільшилась на 21% у 2023 році в порівнянні з попереднім роком, зазначають аналітики Webpromo. При цьому із показником у 54% переважають запити українською мовою.
  • Основними каналами залучення трафіку лідерів ринку є органіка та контекстно-медійна мережа. 
  • Найбільший обсяг попиту на продовольчі товари аналітики спостерігають у регіонах з найбільшою щільністю населення: у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Запоріжжі та Львові.
  • Основний сегмент аудиторії в онлайні – 25-54 років (44%), найменший – 15-24 роки (9,4%). Понад 20% попиту припадає на аудиторію 56+. Користувачі віком 25-34 років (найбільш диджиталізований сегмент) найчастіше відвідують сайт «Сільпо», віком 35-44 років (найбільш платоспроможні) – «Auchan Україна». Аудиторія 45-54 років відвідує перевагу сайтам Fozzy Cash & Carry та «Metro Україна».
  • При здійсненні покупок споживачі звертають увагу на бренд та частіше віддають перевагу українським виробникам, зазначають автори дослідження. На категоріях «їжа» та «ліки» українці економлять найменше.
  • Замовлення через мобільну версію сайту – пріоритетний майданчик для всіх гравців.
  • У 2021 році дохід категорії сягав $753,9 млн. Повне відновлення дохідності галузі FMCG-ритейлу в електронній комерції аналітики прогнозують у 2025 році.

Контекст

Виторг Fozzy Group (ТОВ «Сільпо-Фуд», ТОВ «Фора» і ТОВ «Траш») у минулому році збільшився на 28,2%, до 117,9 млрд грн. ТОВ «Сільпо Фуд» скоротило збиток на 76%, до 1,8 млрд грн.

Виторг Metro Cash & Carry (ТОВ «Метро кеш енд кері Україна») склав у 2023 році 25,5 млрд грн, що на 26,8% більше, ніж у попередньому році. Компанія скоротила збиток на 42,1%, до 381 млн грн. Виторг ритейлера у 2022 році зменшився на 22,3% (20,1 млрд грн).

Виторг Auchan Україна (ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет») у 2023 зріс на 2,8%, до 10,9 млрд грн. Ритейлер скоротив збиток на 26,7%, до 923,5 млн грн. У 2022 році виторг компанії впав на 26,2% (10,6 млрд грн).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні