Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Як «Сільпо» та АТБ. Аптечні мережі АНЦ, «Подорожник» і 9-1-1 запустили власні торгові марки і конкурують із найбільшими фармвиробниками. Як вони ділять ринок

3 хв читання

Як «Сільпо» та АТБ. Аптечні мережі АНЦ, «Подорожник» і 9-1-1 запустили власні торгові марки і конкурують із найбільшими фармвиробниками. Як вони ділять ринок /колаж Анастасія Решетнік

колаж Анастасія Решетнік

Найбільші аптечні мережі України знайшли для себе новий прибутковий вид заробітку. АНЦ, «Подорожник» і 9-1-1 почали випускати ліки під власними торговими марками. Це не подобається найбільшим фармвиробникам. Як аптечним мережам вдалося стати «виробниками» лікарських засобів

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

За останні два роки конкуренція на фармринку посилилася. Найбільші аптечні мережі, які входять у топпʼятірку за виторгом, почали активно виробляти та просувати власні торгові марки (ВТМ). 

Під ВТМ аптечні мережі виводять найрозповсюдженіші лікарські засоби, біологічно-активні добавки та інші товари, наприклад вологі серветки або зубні щітки. Фактично аптечні мережі стали «виробниками» ліків і створили конкуренцію для реальних фармвиробників, каже директорка ради директорів фармацевтичної компанії «Дарниця» Катерина Загорій. 

Як це працює? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд