Категорія
Компанії
Дата

Як «Сільпо» та АТБ. Аптечні мережі АНЦ, «Подорожник» і 9-1-1 запустили власні торгові марки і конкурують із найбільшими фармвиробниками. Як вони ділять ринок

Як «Сільпо» та АТБ. Аптечні мережі АНЦ, «Подорожник» і 9-1-1 запустили власні торгові марки і конкурують із найбільшими фармвиробниками. Як вони ділять ринок /колаж Анастасія Решетнік

колаж Анастасія Решетнік

Найбільші аптечні мережі України знайшли для себе новий прибутковий вид заробітку. АНЦ, «Подорожник» і 9-1-1 почали випускати ліки під власними торговими марками. Це не подобається найбільшим фармвиробникам. Як аптечним мережам вдалося стати «виробниками» лікарських засобів

⚡️Ми дуже хочемо, щоб наші читачі знали більше, створювали більше і заробляли більше. Тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом SMART до 19.05 Оформлюйте зараз за цим посиланням

За останні два роки конкуренція на фармринку посилилася. Найбільші аптечні мережі, які входять у топпʼятірку за виторгом, почали активно виробляти та просувати власні торгові марки (ВТМ). 

Під ВТМ аптечні мережі виводять найрозповсюдженіші лікарські засоби, біологічно-активні добавки та інші товари, наприклад вологі серветки або зубні щітки. Фактично аптечні мережі стали «виробниками» ліків і створили конкуренцію для реальних фармвиробників, каже директорка ради директорів фармацевтичної компанії «Дарниця» Катерина Загорій. 

Як це працює? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні