Категорія
Новини
Дата

Дохід «Укрпошти» у 2022 році сягнув 10,3 млрд грн. Як компанія пережила воєнний рік

1 хв читання

Державна «Укрпошта» закінчила 2022 рік з чистим доходом від реалізації товарів та послуг у сумі 10,3 млрд грн, що на 7,7% менше в порівнянні з показником 2021 року. Чистий збиток за підсумками року перевищив 1,2 млрд грн, йдеться у пресрелізі компанії.

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд Shemax, який заробляє понад 100 млн на пилососах для пилу від нігтів👉 Дивіться за цим лінком

Ключові факти

  • У 2022 році обсяги внутрішніх та експортних посилок залишились на рівні минулого року. Доходи від торгівлі зросли на 41,9% проти 2021 року. 
  • Обсяги письмової кореспонденції у 2022 році зменшились на 53,4% проти попереднього року з поступовим відновленням до кінця 2022 року. Доходи за цим напрямком зменшились на 18,3% порівняно з 2021 роком. 
  • Через закриття великої кількості друкованих видань та міграції населення на 22,4% зменшились доходи від розповсюдження періодики, йдеться у повідомленні.
  • За результатами 2022 року компанії поки не вдалось компенсувати збитки і повернутись до позитивного показника EBITDA. «Укрпошта» закінчила 2022 рік з фактичним збитком у розмірі 1,25 млрд грн, з яких 216,9 млн грн – збитки, отримані внаслідок втрачених активів на тимчасово окупованих територіях Херсонської, Донецької та Луганської областей, та 402,1 млн грн – через збитки від курсових різниць внаслідок коливань курсу валют.
  • Загалом за 2022 рік «Укрпошта» сплатила 2,9 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів.
  • Також «Укрпошта» продовжила інвестувати у комп’ютеризацію сільських відділень, відкриття 120 нових та ремонт 326 відділень поштового зв’язку та запуск 780 нових пересувних.

Контекст

До великої війни на порядку денному найбільшого поштового оператора країни, «Укрпошти», стояла купівля власного банку, будівництво нових автоматизованих сортувальних центрів, та покращення сервісу у відділеннях. Держоператор, який займав близько 25% ринку експрес-доставки прагнув наздогнати лідера – «Нову пошту» із часткою 65%.

Воєнні часи диктують інші пріорітети. Після деокупації територій компанія першою після військових повертається на звільнені землі. Туди, де зруйновані дороги та мости, де немає електрики та інтернету. Як «Укрпошта» вирішує ці проблеми, читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд