Більшість користувачів Twitter в США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.
Ключові факти
- «Шість із десяти дорослих американців, які використовували Twitter минулого року, кажуть, що нещодавно зробили перерву у роботі з цією платформою», – йдеться у дослідженні.
- Згідно з недавнім опитуванням Pew Research Center, чверть цих користувачів кажуть, що вони навряд чи будуть використовувати Twitter через рік.
- Також Pew вивчив «фактичну поведінку» найактивніших користувачів Twitter і виявив, що після придбання соцмережі Маском у наступні місяці вони помітно знизили кількість твітів.
- «Середня кількість твітів цих користувачів за місяць після придбання знизилася приблизно на 25%», – зазначає Pew.
- Pew також виявив, що сам Маск за останній рік став найбільш обговорюваною темою у Twitter.
- «Якщо подивитися на дорослих користувачів Twitter окремо, приблизно чотири з десяти згадали Маска у твіті з початку 2022 року», – сказано у дослідженні.
Контекст
Через тиждень після купівлі Маском Twitter, деякі користувачі почали залишати соцмережу. Однією з альтернатив «пташці» стала платформа Mastodon. Кількість активних користувачів Mastodon на місяць збільшилася з 300 000 до 2,5 млн у період з жовтня по листопад. Щоденні завантаження Mastodon зросли з 6000 27 жовтня, в день, коли Маск придбав Twitter, до піку в 243 000 18 листопада, згідно з даними Sensor Tower. Використання інших невеликих конкуруючих сайтів, таких як Tumblr також різко зросло.
Twitter зазнав значних змін із того часу, як Маск купив компанію в жовтні. Мільярдер звільнив більше половини співробітників Twitter, у результаті чого в компанії залишилося близько 2200 співробітників порівняно з 7500 на момент придбання.
17 січня щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію в жовтні.
За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.