Користувачі у США проводять менше часу в Twitter після приходу Ілона Маска – дослідження Pew Research /ілюстрація Getty Images / Анна Наконечна
Категорія
Новини
Дата

Користувачі у США проводять менше часу в Twitter після приходу Ілона Маска – дослідження Pew Research

2 хв читання

ілюстрація Getty Images / Анна Наконечна

Більшість користувачів Twitter в США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд Shemax, який заробляє понад 100 млн на пилососах для пилу від нігтів👉 Дивіться за цим лінком

Ключові факти

  • «Шість із десяти дорослих американців, які використовували Twitter минулого року, кажуть, що нещодавно зробили перерву у роботі з цією платформою», – йдеться у дослідженні.
  • Згідно з недавнім опитуванням Pew Research Center, чверть цих користувачів кажуть, що вони навряд чи будуть використовувати Twitter через рік.
  • Також Pew вивчив «фактичну поведінку» найактивніших користувачів Twitter і виявив, що після придбання соцмережі Маском у наступні місяці вони помітно знизили кількість твітів. 
  • «Середня кількість твітів цих користувачів за місяць після придбання знизилася приблизно на 25%», – зазначає Pew.
  •  Pew також виявив, що сам Маск за останній рік став найбільш обговорюваною темою у Twitter. 
  • «Якщо подивитися на дорослих користувачів Twitter окремо, приблизно чотири з десяти згадали Маска у твіті з початку 2022 року», – сказано у дослідженні.
Користувачі у США проводять менше часу в Twitter після приходу Ілона Маска – дослідження Pew Research /Фото 1

Інфографіка: Pew Research Center

Контекст

Через тиждень після купівлі Маском Twitter, деякі користувачі почали залишати соцмережу. Однією з альтернатив «пташці» стала платформа Mastodon. Кількість активних користувачів Mastodon на місяць збільшилася з 300 000 до 2,5 млн у період з жовтня по листопад. Щоденні завантаження Mastodon зросли з 6000 27 жовтня, в день, коли Маск придбав Twitter, до піку в 243 000 18 листопада, згідно з даними Sensor Tower. Використання інших невеликих конкуруючих сайтів, таких як Tumblr також різко зросло.

Twitter зазнав значних змін із того часу, як Маск купив компанію в жовтні. Мільярдер звільнив більше половини співробітників Twitter, у результаті чого в компанії залишилося близько 2200 співробітників порівняно з 7500 на момент придбання. 

17 січня щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію в жовтні. 

За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд