Щомісячний дохід від реклами в США на платформі X (раніше – Twitter) знижується як мінімум на 55% у річному обчисленні щомісяця з того часу, як мільярдер Ілон Маск купив компанію у жовтні 2022 року, пише Reuters із посиланням на дані аналітичної компанії Guideline.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Після поглинання компанія щосили намагалася утримати деяких рекламодавців, оскільки бренди побоювалися швидких змін під керівництвом Маска. За словами джерела, генеральний директор X Лінда Яккаріно, як очікується, зустрінеться у четвер із банківськими кредиторами, які допомагали фінансувати придбання Маска, щоб намітити бізнес-плани компанії.
- Доходи від реклами в США впали на 78% у грудні 2022 року порівняно з тим же місяцем попереднього року, що є найрізкішим щомісячним зниженням з моменту придбання, за даними Guideline.
- Доходи від реклами у серпні, згідно з останніми даними Guideline, знизилися на 60% порівняно з минулим роком.
- Маск раніше визнав, що доходи платформи постраждали і звинуватив активістів у тиску на рекламодавців. Минулого місяця він звинуватив Антидифамаційну лігу (ADL) в тому, що вона є основною причиною зниження доходу від реклами в США, хоча й не назвав тимчасових рамок. У заяві ADL сказано, що будь-які твердження про те, що вона завдала X збитків, є хибними.
Контекст
У березні Маск заявив, що вартість компанії становить $20 млрд, що більш ніж на 50% менше, ніж $44 млрд, які він за неї заплатив. Fidelity, який володіє акціями Twitter, оцінював компанію у $15 млрд.
Більшість користувачів Twitter в США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.
Минулого тижня під час інтервʼю на конференції Vox Mediaʼs Code Яккаріно сказала, що 1500 брендів повернулися на платформу за попередні 12 тижнів і що 90% зі 100 найбільших рекламодавців повернулися на X. Вона додала, що X може принести прибуток уже найближчим часом.
У липні Маск перейменував Twitter в X у рамках свого плану перетворення компанії на «додаток для всього». Це передбачає створення функцій однорангових платежів і збільшення кількості відеоконтенту на платформі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.