Соцмережа Х (раніше Twitter) перестала відображати заголовки для опублікованих лінків, реалізуючи зміни, які власник платформи Ілон Маск анонсував ще в серпні, пише Engadget. Мільярдер тоді заявляв, що так публікації матимуть «естетичніший» вигляд.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Тепер соцмережа відображає лише зображення з накладанням URL-адреси при перегляді через iOS. У веб-версії все ще може відображатися фрагмент тексту за посиланням і скорочена версія заголовку.
- Як пише видання, попередньо рекламодавцям не сподобався новий формат публікацій, але зміни все ще тривають.
- Основною причиною зміни формату публікацій для Х є намагання зробити дописи більш компактними та розмістити більшу кількість публікацій на одному екрані.
- Крім того, в такий спосіб власник соцмережі Ілон Маск намагається боротися з клікбейтом і заохочувати користувачів публікувати матеріали безпосередньо на Х.
Контекст
У серпні цього року Ілон Маск анонсував, що Х приховуватиме заголовки від посилань на новини. Тоді він заявляв, що так публікації матимуть «естетичніший» вигляд.
Також Маск активно просуває ідею залучення популярних авторів публікувати контент безпосередньо на X. Як писав Forbes USA, X планує запровадити зміни на тлі намагань Маска залучити більше авторів і журналістів до публікацій безпосередньо на платформі в обмін на частку доходу від реклами та підписок.
Монетизація контенту через підписки й дохід від реклами доступна лише для тих авторів контенту та журналістів, які користуються платною підпискою X Blue вартістю $8 на місяць.
У червні The Washington Post писала, що Х обмежувала доступ до сайтів ЗМІ та соцмереж, які критикував мільярдер.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.