Соціальна мережа Twitter у понеділок, 24 липня, змінила свій логотип у вигляді синього птаха на білий «X» на чорному тлі. Головний виконавчий директор Twitter Лінда Яккаріно презентувала зображення нового логотипу.
Ключові факти
- «X тут! Зробімо це», – написала Яккаріно, а також розмістила зображення логотипу, спроєктованого на офіси компанії у Сан-Франциско.
- У соцмережі поруч зі значком верифікації також зʼявилася нова позначка у вигляді «X» на чорному тлі, водночас синя пташка також ще відображається.
Контекст
Логотип Twitter зі світло-блакитним птахом – «найбільш упізнаваний актив компанії», йдеться на її сайті. Співзасновник Twitter Біз Стоун назвав його «Ларрі Т. Берд» на честь Ларрі Берда, колишнього баскетболіста.
Послаблення модерації, контроверсійні пости і незвичний стиль управління власника Twitter Ілона Маска призвели до того, що соцмережа втратила близько 50% річного виторгу, який становив $5 млрд.
Річ не лише в тому, що бренди не хочуть бачити свою рекламу поруч із расистським чи дезінформаційним контентом. Twitter ще до приходу Маска критикували за відсутність інновацій у рекламних інструментах і за гірші рекламні пропозиції, ніж у Meta і TikTok.
Новий рекламний формат Twitter, який нині на стадії бета-тестування, – це частина нової стратегії зосередження на відео. Більше про це читайте тут.
15 липня Маск запустив свій стартап зі штучним інтелектом xAI і представив команду інженерів, таким чином бізнесмен сподівається кинути виклик OpenAI і створити альтернативу ChatGPT. Згідно з відомостями на вебсайті, нова компанія Маска відокремлена від X Corp, але тісно співпрацюватиме з Twitter, Tesla та іншими компаніями. xAI заявила, що набирає досвідчених інженерів та дослідників у районі затоки Сан-Франциско.
23 липня мільярдер Ілон Маск анонсував заміну логотипу Twitter із пташкою на «X».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.