Категорія
Новини
Дата

Facebook запустила аналог Clubhouse. Компанія зробила це пізніше багатьох конкурентів

1 хв читання

Соцмережа Facebook запустила в США функцію аудіокімнат Live Audio Rooms, які є аналогом кімнат Clubhouse. Компанія Цукерберга витратила на це більше часу, ніж конкуренти, пише The Verge.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Створення Live Audio Rooms доступне деяким американським користувачам через застосунок Facebook для iOS.
  • Однак можна приєднатися як з iOS, так і з Android.
  • У кімнатах можуть бути спікерами одночасно до 50 осіб. Обмежень щодо кількості слухачів немає.
  • Також є низка інших функцій. Зокрема, сповіщення, коли друзі чи підписники приєднуються до кімнати, та субтитри в реальному часі. Крім того, буде кнопка «підняти руку», аби попросити приєднатися до розмови.
  • На додаток можна збирати донати прямо в застосунку. У Clubhouse збір коштів також можна робити в застосунку, але все одно треба переходити на зовнішні посилання.

Контекст

Clubhouse запустили в березні 2020 року. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.

Кількість нових користувачів Clubhouse стрімко росте. Лише в лютому у соцмережі було 9,5 млн завантажень, пише The Wrap. Однак, за даними Sensor Tower, у березні кількість завантажень знизилася на 72%, до 2,6 млн.

На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почали багато компаній, зокрема Facebook. Однак у останньої функції аудіочату з’явилися пізніше, ніж у багатьох інших компаній. Напередодні Spotify запустила власний аудіозастосунок Greenroom, чотири місяці тому Reddit запустила Reddit Talk. Також сім місяців тому Twitter запустив аудіочати Spaces. Також працюють над власними версіями аудіочату LinkedIn і Slack, незважаючи на те що завантаження самого Clubhouse значно зменшилися.

Цікавий факт

Facebook часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд