Французька мережа гіпермаркетів Auchan планує відкрити новий формат магазинів у РФ. Таким чином, ритейлер подвоїть свою присутність на російському ринку, пише Reuters із посиланням на заяву Auchan Retail Russia.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Нові магазини називатимуться «Мій Ашан». Вони матимуть в асортименті близько 900 найменувань. 90% становитимуть продукти харчування під власними брендами Auchan, повідомив ритейлер.
- У компанії заявили, що основна її місія в Росії – «забезпечення населення якісними продуктами за доступними цінами».
Контекст
На російський ринок припадає 10% світових продажів Auchan – це €3,2 млрд виторгу. Компанія має в РФ 231 магазин. Гендиректор Auchan Ів Клод раніше заявив, що мережа продовжить роботу в РФ, оскільки «діє в інтересах цивільного населення».
Розслідування The Insider спільно з Le Monde та Bellingcat показало, що російський «Ашан» від початку повномасштабного вторгнення постачав товари для російських військових на окупованих територіях України. Постачання військовим позиціонувалося як «гуманітарна допомога». У пресслужбі французького «Ашана» все спростовують і кажуть, що компанія «поза політикою».
Так звана гуманітарна допомога складалася як із товарів зі складів «Ашана», так і товарів, зібраних волонтерами на території магазинів мережі у різних регіонах РФ. У деяких регіонах поставки організовувалися за безпосередньої взаємодії з місцевими органами влади. Крім постачання товарів, «Ашан» допомагав військкоматам набирати мобілізованих з-поміж своїх співробітників.
«Auchan Україна» звернулася за поясненнями до офісу у Франції після інформації у ЗМІ щодо постачання «Ашаном» у Росії товарів військовим під виглядом гуманітарної допомоги, повідомила компанія.
2 лютого НАЗК внесло найбільшого у світі (виторг за 2022 рік – $80 млрд) виробника побутової хімії та товарів особистої гігієни Procter & Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни. Підставою для цього, зазначають в агентстві, стало те, що попри заяви про зменшення присутності у РФ, транснаціональна компанія навіть збільшила обсяги діяльності у грошовому виразі. Більше про це читайте тут.
Рішення НАЗК про віднесення французької корпорації Auchan до переліку міжнародних спонсорів війни не стосується українського підрозділу. Проте відчувається тиск на працівників, сказала в інтервʼю Forbes CEO «Ашан Україна» Марта Труш.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.