Категорія
Новини
Дата

Французська мережа гіпермаркетів Auchan планує відкрити новий формат магазинів у Росії

Французька мережа гіпермаркетів Auchan планує відкрити новий формат магазинів у РФ. Таким чином, ритейлер подвоїть свою присутність на російському ринку, пише Reuters із посиланням на заяву Auchan Retail Russia.

Головні матеріали Forbes Ukraine у email-розсилці. Раз на тиждень на вашій пошті.

Ключові факти

  • Нові магазини називатимуться «Мій Ашан». Вони матимуть в асортименті близько 900 найменувань. 90% становитимуть продукти харчування під власними брендами Auchan, повідомив ритейлер.
  • У компанії заявили, що основна її місія в Росії – «забезпечення населення якісними продуктами за доступними цінами».

Контекст

На російський ринок припадає 10% світових продажів Auchan – це €3,2 млрд виторгу. Компанія має в РФ 231 магазин. Гендиректор Auchan Ів Клод раніше заявив, що мережа продовжить роботу в РФ, оскільки «діє в інтересах цивільного населення».

Розслідування The Insider спільно з Le Monde та Bellingcat показало, що російський «Ашан» від початку повномасштабного вторгнення постачав товари для російських військових на окупованих територіях України. Постачання військовим позиціонувалося як «гуманітарна допомога». У пресслужбі французького «Ашана» все спростовують і кажуть, що компанія «поза політикою».

Так звана гуманітарна допомога складалася як із товарів зі складів «Ашана», так і товарів, зібраних волонтерами на території магазинів мережі у різних регіонах РФ. У деяких регіонах поставки організовувалися за безпосередньої взаємодії з місцевими органами влади. Крім постачання товарів, «Ашан» допомагав військкоматам набирати мобілізованих з-поміж своїх співробітників. 

«Auchan Україна» звернулася за поясненнями до офісу у Франції після інформації у ЗМІ щодо постачання «Ашаном» у Росії товарів військовим під виглядом гуманітарної допомоги, повідомила компанія.

2 лютого НАЗК внесло найбільшого у світі (виторг за 2022 рік – $80 млрд) виробника побутової хімії та товарів особистої гігієни Procter & Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни. Підставою для цього, зазначають в агентстві, стало те, що попри заяви про зменшення присутності у РФ, транснаціональна компанія навіть збільшила обсяги діяльності у грошовому виразі. Більше про це читайте тут.

Рішення НАЗК про віднесення французької корпорації Auchan до переліку міжнародних спонсорів війни не стосується українського підрозділу. Проте відчувається тиск на працівників, сказала в інтервʼю Forbes CEO «Ашан Україна» Марта Труш.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні