Категорія
Новини
Дата

Google запроваджує новий захист Gmail для зменшення кількості спаму

1 хв читання

Google запроваджує серію істотних змін у тому, як він обробляє електронну пошту від масових відправників, щоб скоротити кількість спаму та інших небажаних листів, повідомила компанія. Починаючи з 2024 року, вона вимагатиме від масових відправників перевіряти справжність своїх електронних листів, дозволяти легко відписуватися і не перевищувати поріг спаму.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Компанія зазначила, що захист Gmail на базі штучного інтелекту запобігає потраплянню понад 99,9% спаму, фішингу та шкідливих програм у поштові скриньки й блокує майже 15 млрд небажаних листів щодня. «Але зараз, майже через 20 років після запуску Gmail, загрози, з якими ми стикаємося, стали більш складними і актуальними, ніж будь-коли», – повідомили у Google.
  • Тому компанія вводить нові вимоги для масових відправників – тих, хто надсилає більше 5000 повідомлень на адреси Gmail за один день.
  • Компанія заявляє, що починаючи з наступного року відправникам необхідно буде перевіряти справжність своїх електронних листів, пропонувати простий спосіб відмовитися від підписки та зробити так, що кількість листів залишалася нижчою від порогу спаму.
  • «Ці методи слід вважати базовою гігієною електронної пошти, і багато відправників уже відповідають більшості цих вимог», – сказано у повідмоленні Google. Водночас компаніям, яким слід покращити свої системи, Google надасть чіткі рекомендації до того, як у лютому 2024 року набудуть чинності зміни.
  • За даними TechCrunch, зміни можуть торкнутися майже будь-якого бізнесу з пристойним списком розсилки: від великих роздрібних продавців до великих технологічних компаній і навіть невеликих стартапів, а також B2C-компаній або авторів інформаційних бюлетенів, які прагнуть рекламувати себе шляхом обміну повідомленнями електронною поштою.

Контекст

У травні Google оголосила про запуск PaLM 2, своєї новітньої великої мовної моделі (LLM), яка працюватиме з оновленим чат-інструментом Google Bard, конкурентом ChatGPT від OpenAI, і служитиме базовою моделлю для більшості нових функцій штучного інтелекту (ШІ).

Також Google додав нові функції у свій пошук зображень, щоб зменшити поширення дезінформації. Перша нова функція компанії Alphabet Inc. називається «Про це зображення» і надає додаткові дані про те, коли зображення або схожі на нього були вперше проіндексовані Google, де вони вперше зʼявилися й де ще є в інтернеті. 

У червні Google запустив дві нові функції на основі ШІ для рекламодавців, які автоматично знаходитимуть найкращі місця розміщення реклами для брендів у сервісах технологічної компанії.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні