Категорія
Новини
Дата

HP зафіксував падіння продажів ноутбуків майже на 30%, оскільки інфляція підриває попит на ПК

Виробник компʼютерів та принтерів HP Inc. не досяг цільових показників Уолл-стріт за виторгом у другому кварталі, оскільки постраждалі від інфляції клієнти стали менше витрачатися на персональні компʼютери компанії, пише Reuters.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Продажі в сегменті персональних систем HP, де продаються настільні компʼютери та ноутбуки, у звітному кварталі впали на 29%, тоді як у сегменті друку вони знизилися на 5%.
  • Виторг компанії HP у другому кварталі склав $12,91 млрд. За даними Refinitiv, аналітики чекали $13,07 млрд.
  • Такі компанії, як HP, Lenovo та Dell Technologies, зіткнулися з падінням попиту після піку пандемії, коли тенденції роботи вдома призвели до зростання продажів ноутбуків та інших електронних пристроїв.
  • За даними дослідницької компанії IDC, світові поставки ПК скоротилися майже на 30% у період із січня по березень до рівня нижче, ніж до пандемії.
  • HP заявила, що очікує, що виручка у другому півріччі буде вищою, ніж у першому, хоча порівняння у річному обчисленні все одно буде негативним.
  • «З погляду попиту, особливо з боку споживачів, друга половина сильніша», — сказав генеральний директор Енріке Лорес в інтервʼю агентству Reuters.
  • Лорес сказав, що нещодавно обговорювалися можливості, повʼязані зі штучним інтелектом, і додав, що компанія працює з ключовими партнерами з програмного забезпечення та мікросхем для створення нових архітектур ПК, які сприятимуть оновленню ПК у найближчі роки.

Контекст

Ринок ПК сповільнюється після прискорення продажів компʼютерів під час пандемії, коли робітники обладнали свої домашні офіси, а студенти потребували ноутбуків для дистанційного навчання. Обмеження епохи пандемії та стимулюючі виплати збільшили витрати на дорогі товари, тоді як витрати на поїздки та розваги скоротилися.

Тепер споживачі відмовляються від товарів, змінюючи свої купівельні звички через побоювання з приводу інфляції та стану економіки.

Глобальні поставки персональних комп’ютерів впали на 29% у першому кварталі 2023-го проти аналогічного періоду рік тому, йдеться у дослідженні ринку Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker від International Data Corporation. У попередньому кварталі падіння сягнуло 28,1%.

Всі п’ять основних світових постачальників показали падіння: Apple втратила найбільше – 40,5% проти першого кварталу 2022-го, Dell – 31%. До п’ятірки потрапили і Lenovo (-30,3%), Asus (-30,3%) та HP (-24,2%), які також зазнали втрат.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні