Категорія
Новини
Дата

«Інтерпайп» Пінчука зменшив показник EBITDA на 63% через війну. Дохід від реалізації продукції зріс

Компанія «Інтерпайп» Віктора Пінчука за перший квартал 2022 року скоротила показник EBITDA на 63% р/р, до $15 млн, ідеться в повідомленні виробника сталевих труб та залізничної продукції. Дохід від реалізації продукції збільшився на 19% р/р, до $239 млн.

Ключові факти

  • «Інтерпайп» зменшив виробництво сталі на 16% р/р, до 163 000 т, труб – на 12% р/р, до 97 000 т, залізничної продукції – на 43% р/р, до 23 000 т.
  • Продажі знизилися на 10% р/р, до 140 000 т. Дохід від реалізації продукції збільшився на 19% р/р, до $239 млн. Показник EBITDA скоротився на 63% р/р, до $15 млн. 
  • Прибуток Інтерпайп за звітний період склав $22 млн, проте збитки майбутніх періодів компанія прогнозує на рівні $84 млн.
  • В компанії зазначили, що перші два місяці 2022 року кон’юнктура світових ринків була позитивною. Проте після 24 лютого, коли РФ вторглася в Україну та здійснила перші ракетні удари, керівництво «Інтерпайпу» вирішило повністю зупинити виробництво. Це призвело до зменшення виготовлення труб та залізничної продукції. 
  • Незважаючи на зниження операційних показників, «Інтерпайп» за перші три місяці збільшив дохід від реалізації продукції, головним чином за рахунок зростання доходу від реалізації продукції трубного дивізіону, на 47%, до $181 млн. 

Контекст

У компанії заявляють, що крім втрати обсягів продажів та додаткових логістичних транспортних витрат через вторгнення на фінансові результати додатково негативно вплинуло подорожчання основних сировинних ресурсів: металобрухту, електроенергії та природного газу. 

«Інтерпайп» наразі не може повернутися до довоєнних обсягів виробництва, оскільки війна зламала звичні ланцюжки поставок, зокрема через блокування чорноморських портів, зазначають у компанії. Нові ланцюги постачання та логістики перебувають у процесі перебудови та формування.

Матеріали по темі