Категорія
Новини
Дата

«Інтерпайп» Віктора Пінчука почав виробництво нового типу коліс для ринку ЄС

1 хв читання

Українська промислова компанія «Інтерпайп» уперше з початку повномасштабної війни розробила новий тип коліс для ринку Євросоюзу. Уже відвантажено першу, експериментальну, партію замовнику, йдеться у повідомленні компанії.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Розробку нового типу коліс компанія Віктора Пінчука почала ще до війни. Основним запитом клієнта була спеціальна форма диска колеса діаметром 840 мм. Це колесо категорії 2 з марки сталі ER7 за європейським стандартом.
  • Такий продукт призначений для вагонів електрорухомого складу залізниць колії 1435 мм, тобто його можна встановлювати на електрички для звичайних міжміських перевезень. 
  • Скоро українські колеса будуть на вагонах національної мережі залізниць однієї з найбільших країн ЄС, повідомили в компанії.

Контекст 

«Інтерпайп» – виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж до 80 країн світу. У 2021 року «Інтерпайп» реалізував 602 000 т трубної продукції та 174 000 т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

Після 24 лютого, коли РФ вторглася в Україну та здійснила перші ракетні удари, керівництво «Інтерпайпу» вирішило повністю зупинити виробництво. Це призвело до зменшення виготовлення труб та залізничної продукції. 

«Інтерпайп» за перший квартал 2022 року скоротив показник EBITDA на 63% р/р, до $15 млн. Дохід від реалізації продукції збільшився на 19% р/р, до $239 млн. 

У компанії заявляють, що крім втрати обсягів продажів та додаткових логістичних транспортних витрат через вторгнення на фінансові результати додатково негативно вплинуло подорожчання основних сировинних ресурсів: металобрухту, електроенергії та природного газу. 

«Інтерпайп» наразі не може повернутися до довоєнних обсягів виробництва, оскільки війна зламала звичні ланцюжки поставок, зокрема через блокування чорноморських портів, зазначають у компанії. Нові ланцюги постачання та логістики перебувають у процесі перебудови та формування.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд