Музикант Фаррелл Вільямс став креативним директором Louis Vuitton /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Музикант Фаррелл Вільямс став креативним директором Louis Vuitton

2 хв читання

Музикант Фаррелл Вільямс став креативним директором Louis Vuitton Фото Getty Images

Найбільший у світі виробник предметів розкоші Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) доручив музикантові Фарреллу Вільямсу зайнятися дизайном чоловічого одягу Louis Vuitton, пише Financial Times. Вільямс представить свою першу колекцію одягу у Парижі у червні.

Ключові факти

  • Призначення Вільямса, лауреата музичної премії «Греммі», керівником відділу дизайну чоловічого одягу – це перший значний крок із боку Пʼєтро Беккарі, нещодавно призначеного виконавчим директором Louis Vuitton, який раніше керував Dior. 
  • Вільямс обіймає посаду Вірджіла Абло, який помер у листопаді 2021 року. Абло був першим афроамериканцем, який очолив великий лейбл у LVMH.
  • «Я радий вітати Фаррелла вдома після нашої співпраці з Louis Vuitton у 2004 та 2006 роках… Його творче бачення за межами моди, безперечно, приведе Louis Vuitton до нового та дуже захопливого розділу», – сказав Беккарі.
  • Призначення Вільямса вважається успіхом для LVMH, яка почала зосереджуватися на впливових особах і художниках, включаючи співпрацю з японською художницею Яйо Кусамою. Рішення також має полегшити доступ компанії до музичної індустрії США та сектору вуличного одягу. 
  • Вільямс деякий час був близьким із новим виконавчим директором Louis Vuitton, відвідував покази Dior і співпрацював із Беккарі у галузі ювелірних прикрас у 2010-х роках. Співак сказав, що минулого року він також працював із Tiffany, ще одним брендом, що належить LVMH, після аналогічних партнерських відносин із Adidas та Chanel, конкурентом LVMH.

Контекст

LVMH стала найбільшою компанією в Європі за ринковою капіталізацією. Французький мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, тепер є найбагатшою людиною у світі після того, як випередив Ілона Маска.

У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) рекордно виросли у вівторок, 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.

LVMH є найбільшим у світі виробником предметів розкоші, який має 75 модних брендів. Зокрема, компанії належать: Louis Vuitton, Moet&Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug, TAG Heuer, Hublot, Zenith, Tiffany&Co., Bulgari, Chaumet, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo та інші. Кількість магазинів компанії перевищує 5000, а співробітників – близько 150 000 осіб. До групи також входять такі бренди, як шампанське Moët і готелі Cheval Blanc. У групі працюють пʼятеро дітей Арно, і вже ходять чутки про те, хто стане його наступником. Нещодавно Антуан Арно, старший син голови правління LVMH Бернара Арно, призначений виконавчим директором сімейної холдингової компанії Christian Dior, а його донька – Дельфіна Арно – очолила Christian Dior.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні