Агрохолдинг Kernel планує збільшити переробку кулінарної олії у 2,5 раза. Про це повідомив СЕО компанії Євген Осипов на «Саміті експортерів 2025» від Forbes Ukraine.
Шукаємо 250 малих та середніх бізнесів, які змінюють правила гри. Якщо ваша компанія стрімко зростає та має амбіції стати лідером ринку — подайте заявку до Next250!
Деталі
- Частка переробленої продукції у експорті компанії – 40%. За словами Євгена Осипова, це набагато вище за середній показник переробки агропродукції по країні.
- Компанія переробляє 10% олії в кулінарну, яку реалізує у пляшках для HoReCa та через власні бренди.
- У планах компанії – наростити обсяг переробки кулінарної олії у 2,5 раза протягом наступних трьох – пʼяти років.
Контекст
До війни Kernel посідав перше місце у світі з виробництва соняшникової олії (приблизно 7% світового виробництва) та її експорту (приблизно 12%). Компанія також була найбільшим виробником і продавцем бутильованої соняшникової олії в Україні. Крім того, холдинг займався вирощуванням іншої агропродукції та її реалізацією.
У 2024 фінансовому році Kernel збільшив перобку олійних на 24%, до 3,2 млн т. Наростити обсяги вдалось за рахунок введення в експлуатацію «Старокостянтинівського ОЕЗу». Обсяги продажів харчової олії зросли на 30%, до 1,5 млн т.
У другому кварталі (жовтень-грудень 2024 року) 2025 фінасового року виторг холдингу зріс на 10%, до $1149 млн. Чистий прибуток впав у 2,4 раза, до $56 млн.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.