Мобільний оператор «Київстар» після відновлення сервісів, які постраждали через хакерську атаку, скасовує наступну планову плату за тариф для користувачів, повідомляє пресслужба компанії. Все відбудеться автоматично, підключати нічого не потрібно.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у таких користувачів:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22 грудня по 21 січня;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого звʼязку з 1 січня по 31 січня;
- передплатників «Домашнього Інтернету» та «Все разом» з 1 січня по 31 січня.
Компанія також вирішила виділити 100 млн грн на потреби ЗСУ.
Контекст
Зранку 12 грудня абоненти «Київстару» з усієї України не змогли скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака, повідомили Forbes у пресслужбі компанії.
Президент «Київстару» Олександр Комаров зазначив, що кібератака була дуже потужною. За його словами, відбулося «проникнення в ІТ-інфраструктуру та її руйнування». Основна мета атаки – максимальне руйнування інтелектуальної інфраструктури оператора, пояснив очільник компанії.
СБУ 13 грудня повідомила, що відповідальність за атаку на цифрову інфраструктуру мобільного оператора «Київстар» взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
20 грудня «Київстар» після масштабного збою відновив усі послуги як в Україні, так і за кордоном, повідомив президент компанії. Він додав, що реальні дані про відтік абонентів «Київстару» до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.