Категорія
Новини
Дата

Китайський онлайн-ритейлер Shein подав заявку на IPO у США

Китайський онлайн-ритейлер модного одягу Shein вартістю понад $60 млрд зареєструвався в регулювальних органах США для первинного публічного розміщення акцій у Нью-Йорку, пише Reuters із посиланням на джерела. Вихід на фондовий ринок може відбутися до кінця 2023 року.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Дебют на фондовому ринку може зробити Shein найдорожчою китайською компанією, яка стане публічною у Сполучених Штатах, з того часу, як гігант таксі Didi Global зареєстрований у Нью-Йорку у 2021 році, він оцінюється у $68 млрд. Didi було виключено з лістингу Нью-Йорка за рік на тлі жорстких заходів Пекіна щодо китайських технологічних гігантів через антимонопольні правила і правила безпеки даних.
  • За словами джерел, Shein конфіденційно подав заявку на реєстрацію IPO до Комісії з цінних паперів та бірж США (SEC). 
  • Джерела додали, що дебют на фондовому ринку може відбутися до кінця 2023 року.
  • Представник Shein повідомив, що компанія «заперечує ці чутки». 
  • Shein було оцінено більш ніж у $60 млрд під час приватного раунду фінансування у розмірі $2 млрд у березні. General Atlantic, Mubadala, Tiger Global і Sequoia Capital China входять до її інвесторів.
  • Компанія придивлялася до IPO у США протягом як мінімум трьох років, але її стримували пильна увага США до китайської практики бухгалтерського обліку та волатильність ринку, спричинена пандемією COVID-19 та війною Росії в Україні.

Контекст

Прагнучи реалізувати свої плани з IPO, Shein кидає виклик посиленню напруженості між Сполученими Штатами та Китаєм з питань торгівлі, конфіденційних технологій, прав людини та майбутнього Тайваню.

Проти IPO виступила група із двох десятків представників США, які попросили SEC перевірити, чи не використовує компанія примусову працю, перш ніж дозволити їй провести лістинг у Нью-Йорку.

Shein заявив, що дотримується етичних стандартів вибору постачальників, і відкинув звинувачення в тому, що постачає товари з китайського регіону Сіньцзян, де такі матеріали, як бавовна, часто є продуктом примусової праці уйгурів, переважно мусульманської етнічної меншини. З цієї причини Сполучені Штати забороняють експорт із Сіньцзяну.

У квітневому федеральному бюлетені Shein також звинувачували у використанні пільги для ухилення від сплати мит та ввезення незаконно вироблених товарів.

Понад рік тому засновник компанії Кріс Сюй переніс штаб-квартиру компанії до Сінгапуру з Нанкіна, столиці східної китайської провінції Цзянсу. Цей крок допомагає Shein обійти нові жорсткі правила Китаю щодо закордонних лістингів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні