Категорія
Новини
Дата

McDonaldʼs повертає сніданки у київські ресторани

2 хв читання

Ресторан McDonald's /пресслужба McDonald’s

Ресторан McDonald's Фото пресслужба McDonald’s

Мережа ресторанів McDonaldʼs повертатиме сніданки у столичні заклади протягом наступного тижня. Про це повідомила пресслужба компанії. Загальнонаціональний запуск сніданків розпочався 13 березня 2025 року і триватиме до кінця місяця.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Перші сніданки компанія запустила у Львові, Тернополі, Луцьку, Івано-Франківську, Яремчі та Ковелі. Наступного тижня сніданки зʼявляться у Києві та області. 
  • За перший тиждень продажі сніданкових страв перевищили показники 2021 року на 80%, кажуть у пресслужбі McDonaldʼs
  • Страви з ранкового меню будуть представлені у всіх ресторанах мережі, окрім Полтави, Дніпра, Кременчука, Кривого Рогу, Кропивницького та Олександрії. Основна причина – повітряні тривоги, які відбуваються там частіше, що ускладнює перехід із ранкового меню на основне, кажуть у пресслужбі McDonaldʼs.
  • Водночас сніданки не будуть доступні в 11 ресторанах, що розташовані на фудкортах в торговельних центрах, оскільки їхній графік роботи не дозволяє забезпечити ефективні продажі ранкового меню, додають там.
  • Замовити сніданки можна з початку роботи ресторану до 10:30 в ресторані та до 10:15 через послугу «МакДелівері».
  • У сніданковому меню доступні класичний «МакМафін» із різними наповненнями, роли з яйцем і куркою, яйцем і свининою або яйцем, свининою і беконом та тост із сиром. З’явилися також новинки – «Подвійний Чікен Фреш МакМафін» і тости з сиром і беконом. 
  • Для приготування ранкового меню McDonaldʼs використовує 58% українських інгредієнтів і товарів, що відповідає стратегії компанії із локалізації постачань. Українські виробники постачають масло, яйця, курку, свинину, бекон, латук, помідори та пакування, а з країн ЄС – булочки для «МакМафіну», сир, картопляники та соус «МакЧікен». 

Контекст 

У 2024-му ресторани McDonaldʼs в Україні відвідали 103 млн клієнтів, що на 16% більше, ніж у попередньому році. Компанія поступово повертається до показника 2021-го, який становив 125 млн клієнтів, кажуть у пресслужбі McDonaldʼs. 

У будівництво та модернізацію своїх українських ресторанів у минулому році McDonaldʼs інвестував 1,8 млрд грн та сплатив понад 2,6 млрд грн податків до держбюджету. У мережі працює майже 10 000 працівників, «що також близько до 2021 року», кажуть у пресслужбі компанії. 

Згідно з оцінками McDonaldʼs, мережа має потенціал до 500 ресторанів на українському ринку. У 2025 році компанія планує відкрити девʼять нових закладів і продовжуватиме модернізацію тих, що були збудовані раніше. З урахуванням безпекової ситуації пріоритетними для зростання залишаються центральні та західні області країни, кажуть у пресслужбі компанії. 

У 2025 році компанія розглядає можливість повернути сніданки у всі свої ресторани. Водночас McDonaldʼs планує запровадити в Україні послугу MOP – mobile order and pay: користувачі зможуть здійснювати й оплачувати замовлення безпосередньо з власних смартфонів.

У минулому році компанія відмовилася від пластикових столових приборів, пластикових трубочок, гумових рукавичок у зоні виробництва, паперових вкладишів для таць та скоротила використання кришечок для стаканів. Відповідне річне споживання пластику скорочено на 131 т, гуми – на 70 т та паперу – на 100 т. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні