Керівники Meta обговорюють загальнокорпоративну заборону на політичну рекламу в Європі через побоювання, що її платформи соціальних мереж, такі як Facebook та Instagram, не зможуть відповідати майбутнім правилам ЄС, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Регулюючі органи Брюсселя розробляють нові закони, які набудуть чинності наступного року і покликані змусити великі інтернет-групи розкривати більше інформації про політичні групи, що стоять за онлайн-кампаніями, і про те, на яких користувачів вони націлені.
- Meta, яку очолює генеральний директор Марк Цукерберг, стурбована тим, що визначення політичної реклами буде настільки широким, що буде легше відмовитися від усіх платних політичних кампаній на сайтах компанії, за словами двох джерел.
- Вони додали, що цей крок також серйозно розглядається, оскільки користувачі переважно не зацікавлені в такому контенті, а доходи, отримані від політичної реклами, невеликі порівняно з більш широким бізнесом.
- За даними дослідницької групи Insider Intelligence, у період з 2019 по 2020 рік компанія отримала трохи менше $800 млн доходу від політичної реклами в США, що становить менше 1% від її загального доходу від реклами за цей період.
- Люди, близькі до цього питання, попередили, що розмови між керівниками Meta продовжуються, і деякі з них виступають проти заборони політичної реклами. Остаточне рішення буде ухвалено після того, як ЄС визначиться з тим, що вважатиметься політичною рекламою у його нових правилах, кажуть джерела.
Контекст
Після виборів у США в 2016 році платформи соціальних мереж, включаючи Facebook, TikTok і Twitter, піддалися критиці за нездатність припинити дезінформацію та запобігти маніпуляціям.
Цукерберг, зокрема, відмовився перевіряти політичну рекламу, стверджуючи, що приватні компанії не мають бути «арбітрами правди». Однак Meta тимчасово призупинила політичну рекламу напередодні та під час важливих голосувань, таких як президентські вибори у США у 2020 році.
Відповідно до пропозицій ЄС такі групи, як Facebook і Google, будуть змушені бути прозорішими в тому, як вони розміщують політичну рекламу, наприклад, показувати, скільки коштує реклама, хто їй оплатив і скільки людей переглядали контент.
Європейська комісія, Європейський парламент та держави – члени ЄС мають узгодити остаточне визначення політичної реклами відповідно до нового регламенту до 5 червня.
У січні Тwitter Inc оголосив, що розширить кількість типів політичної реклами, дозволених на платформі, оскільки компанія, яка належить Ілону Маску, прагне збільшити прибутки. За даними Reuters, це є порушенням глобальної заборони на політичну рекламу 2019 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.