Категорія
Новини
Дата

Навчання ШІ. YouTube веде переговори з музичними лейблами про ліцензування пісень – FT

1 хв читання

YouTube веде переговори зі звукозаписними компаніями щодо ліцензування їхніх пісень для інструментів штучного інтелекту, які клонують музику популярних виконавців, пише Financial Times. Переговори щодо ліцензування відбуваються на тлі зростання впливу штучного інтелекту.

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

Ключові факти

  • За словами трьох джерел, відеосайту, що належить Google, потрібен контент лейблів для легального навчання генераторів пісень із використанням штучного інтелекту, оскільки він готується до запуску нових інструментів цього року.
  • Компанія нещодавно запропонувала великим лейблам – Sony, Warner та Universal – одноразові виплати готівкою, щоб спробувати переконати більше артистів дозволити використання їхньої музики у навчанні програмного забезпечення для штучного інтелекту.
  • Однак багато артистів, як і раніше, категорично проти генерації музики за допомогою ШІ, побоюючись, що це може підірвати цінність їхніх робіт. Будь-який крок лейбла з примусу своїх зірок до такої схеми був би вкрай спірним.
  • YouTube хоче залучити «десятки» артистів, щоб цього року запустити новий генератор пісень зі штучним інтелектом, розповіли двоє джерел.
  • Новий інструмент штучного інтелекту, який навряд чи використовуватиме наявний бренд Dream Track, може стати частиною платформи YouTube Shorts, яка конкурує з TikTok. Переговори тривають, і умови угоди ще можуть змінитися, кажуть джерела.

Контекст

YouTube шукає нові угоди в той час, коли компанії, що займаються штучним інтелектом, такі як OpenAI, укладають ліцензійні угоди з медіагрупами для навчання великих мовних моделей – систем, на яких базуються продукти штучного інтелекту, такі як ChatGPT. За словами інсайдерів, деякі з цих угод приносять медіакомпаніям десятки мільйонів доларів.

Минулого року YouTube почав тестувати інструмент генеративного штучного інтелекту, який дозволяє людям створювати короткі музичні кліпи, запроваджуючи текстову підказку. Продукт, спочатку названий Dream Track, був розроблений для імітації звуку і текстів відомих співаків.

Але лише 10 артистів погодилися брати участь у тестовому етапі, який був доступний невеликій групі користувачів.

Раніше провідні звукозаписні компанії подали до суду на два стартапи в галузі штучного інтелекту, Suno та Udio, які, за їхніми твердженнями, незаконно використовують записи, захищені авторським правом, для навчання своїх моделей штучного інтелекту. Згідно з документами, група музичної індустрії вимагає «до $150 000 за кожен твір, права на який було порушено».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд