Німеччина імпортує російську нафту через Індію, постачання зросли у понад 12 разів – Spiegel /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Німеччина імпортує російську нафту через Індію, постачання зросли у понад 12 разів – Spiegel

1 хв читання

Shutterstock

Німеччина продовжує імпортувати значні обсяги російської нафти через Індію, пише Spiegel із посиланням на дані Федерального статистичного управління. Зокрема, імпорт нафтопродуктів з Індії збільшився у понад 12 разів за перші сім місяців цього року порівняно з аналогічним періодом минулого.

Ключові факти

  • Імпорт з Індії «в основному був газойлем, який використовується для виробництва дизельного або пічного палива», пояснили аналітики. Індія виробляє цей газойль із сирої нафти, яку закуповує у великих обсягах у Росії.
  • Через повномасштабне вторгнення РФ в Україну Німеччина припинила прямий імпорт російської нафти.
  • Західні держави запровадили цінову межу на російську нафту, яку вони хочуть забезпечити на міжнародному рівні, використовуючи свою владу в секторах судноплавства та страхування, зазначило видання.

Контекст

З 5 грудня набула чинності так звана стеля цін на нафту на рівні $60 за барель, з 5 лютого – на нафтопродукти з Росії на рівні $100 та $45 за барель. Останні два десятиліття приблизно 60% експортних надходжень Росії припадає на виторг від продажу нафтогазових ресурсів. У загальній структурі федерального бюджету доходи від продажу нафти й газу в середньому становлять понад 40%.

Росія в січні втратила близько $8 млрд нафтогазових доходів через введення країнами Заходу цінового обмеження, сказав голова Міжнародного енергетичного агентства Фатіх Бірол.

Дані Міжнародного енергетичного агентства свідчать, що в 2022-му Індія витіснила Європу як головний покупець російської нафти, що поставляється морем. Порівняно з періодом до 24 лютого Індія збільшила імпорт російської нафти в 16 разів. Майже третину нафтового імпорту Індії посідає сировина з РФ.

У травні стало відомо, що Європейському Союзу вдалося замінити постачання дизельного палива з Росії, яка була головним зовнішнім постачальником блоку до введення у лютому заборони на морський імпорт. Постачання з Близького Сходу та США зросли. Очікується, що потоки з Саудівської Аравії досягнуть нового максимуму у приблизно 324 000 барелів на день, а вантажі з США будуть найвищими з серпня 2020 року. Минулого року Росія постачала близько половини дизельного пального, яке імпортується до Європи – близько 700 000 барелів на день. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні