Німеччина продовжує імпортувати значні обсяги російської нафти через Індію, пише Spiegel із посиланням на дані Федерального статистичного управління. Зокрема, імпорт нафтопродуктів з Індії збільшився у понад 12 разів за перші сім місяців цього року порівняно з аналогічним періодом минулого.
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком
Ключові факти
- Імпорт з Індії «в основному був газойлем, який використовується для виробництва дизельного або пічного палива», пояснили аналітики. Індія виробляє цей газойль із сирої нафти, яку закуповує у великих обсягах у Росії.
- Через повномасштабне вторгнення РФ в Україну Німеччина припинила прямий імпорт російської нафти.
- Західні держави запровадили цінову межу на російську нафту, яку вони хочуть забезпечити на міжнародному рівні, використовуючи свою владу в секторах судноплавства та страхування, зазначило видання.
Контекст
З 5 грудня набула чинності так звана стеля цін на нафту на рівні $60 за барель, з 5 лютого – на нафтопродукти з Росії на рівні $100 та $45 за барель. Останні два десятиліття приблизно 60% експортних надходжень Росії припадає на виторг від продажу нафтогазових ресурсів. У загальній структурі федерального бюджету доходи від продажу нафти й газу в середньому становлять понад 40%.
Росія в січні втратила близько $8 млрд нафтогазових доходів через введення країнами Заходу цінового обмеження, сказав голова Міжнародного енергетичного агентства Фатіх Бірол.
Дані Міжнародного енергетичного агентства свідчать, що в 2022-му Індія витіснила Європу як головний покупець російської нафти, що поставляється морем. Порівняно з періодом до 24 лютого Індія збільшила імпорт російської нафти в 16 разів. Майже третину нафтового імпорту Індії посідає сировина з РФ.
У травні стало відомо, що Європейському Союзу вдалося замінити постачання дизельного палива з Росії, яка була головним зовнішнім постачальником блоку до введення у лютому заборони на морський імпорт. Постачання з Близького Сходу та США зросли. Очікується, що потоки з Саудівської Аравії досягнуть нового максимуму у приблизно 324 000 барелів на день, а вантажі з США будуть найвищими з серпня 2020 року. Минулого року Росія постачала близько половини дизельного пального, яке імпортується до Європи – близько 700 000 барелів на день.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.