Категорія
Новини
Дата

«Нова пошта» відкрила відділення у польському Любліні

«Нова пошта» відкрила у Любліні своє перше відділення. Це вже сьоме місто у Польщі, в якому українцям доступні послуги НП, йдеться у повідомленні пресслужби компанії.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • У відділеннях Nova Post українці можуть отримувати речі з дому та відправляти в Україну посилки до 30 кг з особистим одягом, харчовими продуктами у заводському пакуванні, технікою тощо. 
  • Також із будь-якого польського відділення можна відправити виключно нові, у фабричному пакуванні генератори, акумулятори, зарядні станції до 30 кг без мита та податку на розмитнення, а доставку замовити на адресу або до будь-якого відділення в Україні. Строк доставлення – від пʼяти днів.
  • Відділення № 20/1 у Любліні працює щодня за адресою: ul. Kameralna 1, 20-400, цифрова адреса 20/1. 
  • Адреси та графік роботи відділень Nova Post в інших містах Польщі тут.

Контекст

Перше закордонне відділення «Нової пошти» відкрилося у Варшаві 7 жовтня.

До кінця року «Нова пошта» планує відкрити відділення в усіх великих містах Польщі, розповів раніше Forbes директор «Нової пошти» в Польщі Дмитро Вергун. Він заявляв, що перше відділення зʼявиться у Варшаві вже у вересні.

Вихід на польський ринок – перший етап глобальної експансії, яку задумали власники «Нової пошти» Вʼячеслав Климов та Володимир Поперешнюк. До повномасштабного вторгнення компанія фокусувалася на розвитку в Україні, де зайняла панівне становище.

У 2021 році українці відправили через «Нову пошту» 372 млн посилок (+14%) – у кілька разів більше, ніж через державну «Укрпошту». Компанія займає 65% ринку посилок, «Укрпошта» – до 25%, Meest – до 3%, каже ексгендиректор Meest Group Марцін Куксіновіч.

Виторг НП за 2021 рік зріс більш як на 20% порівняно з 2020 роком. НП його завершила з доходом 16,9 млрд грн і чистим прибутком 991 млн грн. Дохід основного конкурента, «Укрпошти», – 9,2 млрд грн.

Вийшов на польський ринок і найбільший український маркетплейс Rozetka. За словами засновника інтернет-ритейлера Владислава Чечоткіна, у Польщі поки що все відбувається дуже повільно, і хвалитися нічим. «Ми на стадії укладання договорів, і для нас це просувається надзвичайно повільно. Поки що тяжко», – сказав бізнесмен в інтервʼю Forbes.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні