«Нова пошта» відкрила у Любліні своє перше відділення. Це вже сьоме місто у Польщі, в якому українцям доступні послуги НП, йдеться у повідомленні пресслужби компанії.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- У відділеннях Nova Post українці можуть отримувати речі з дому та відправляти в Україну посилки до 30 кг з особистим одягом, харчовими продуктами у заводському пакуванні, технікою тощо.
- Також із будь-якого польського відділення можна відправити виключно нові, у фабричному пакуванні генератори, акумулятори, зарядні станції до 30 кг без мита та податку на розмитнення, а доставку замовити на адресу або до будь-якого відділення в Україні. Строк доставлення – від пʼяти днів.
- Відділення № 20/1 у Любліні працює щодня за адресою: ul. Kameralna 1, 20-400, цифрова адреса 20/1.
- Адреси та графік роботи відділень Nova Post в інших містах Польщі тут.
Контекст
Перше закордонне відділення «Нової пошти» відкрилося у Варшаві 7 жовтня.
До кінця року «Нова пошта» планує відкрити відділення в усіх великих містах Польщі, розповів раніше Forbes директор «Нової пошти» в Польщі Дмитро Вергун. Він заявляв, що перше відділення зʼявиться у Варшаві вже у вересні.
Вихід на польський ринок – перший етап глобальної експансії, яку задумали власники «Нової пошти» Вʼячеслав Климов та Володимир Поперешнюк. До повномасштабного вторгнення компанія фокусувалася на розвитку в Україні, де зайняла панівне становище.
У 2021 році українці відправили через «Нову пошту» 372 млн посилок (+14%) – у кілька разів більше, ніж через державну «Укрпошту». Компанія займає 65% ринку посилок, «Укрпошта» – до 25%, Meest – до 3%, каже ексгендиректор Meest Group Марцін Куксіновіч.
Виторг НП за 2021 рік зріс більш як на 20% порівняно з 2020 роком. НП його завершила з доходом 16,9 млрд грн і чистим прибутком 991 млн грн. Дохід основного конкурента, «Укрпошти», – 9,2 млрд грн.
Вийшов на польський ринок і найбільший український маркетплейс Rozetka. За словами засновника інтернет-ритейлера Владислава Чечоткіна, у Польщі поки що все відбувається дуже повільно, і хвалитися нічим. «Ми на стадії укладання договорів, і для нас це просувається надзвичайно повільно. Поки що тяжко», – сказав бізнесмен в інтервʼю Forbes.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.