Категорія
Новини
Дата

Онлайн платформа «Пульс». Підприємці зможуть проголосувати за головні проблеми бізнесу

1 хв читання

На онлайн-платформі «Пульс» українські підприємці зможуть проголосувати за найбільш актуальні проблеми, які перешкоджають розвитку бізнесу, повідомив заступник міністра економіки Олександр Циборт. Сервіс експрес-голосування додали у функціонал платформи.

«Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку на початку року ініціював президент Володимир Зеленський.

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

Ключові факти

  • Завдяки новій функції на платформі підприємці можуть проголосувати за проблеми, які найбільше заважають розвитку їхнього бізнесу. 
  • Результати голосування будуть передаватись на розгляд Ради з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану, консультативно-дорадчому органу при президентові України. 
Онлайн платформа «Пульс». Підприємці зможуть проголосувати за головні проблеми бізнесу /Фото 1

Фото: Скріншот із pulse.gov.ua

  • Як і раніше, на платформі можна додатково попросити допомоги у вирішенні проблем, якщо вони виникли у взаємодії з держорганами, а також поставити оцінку державному сервісу.
  • Всі відгуки відцифровуються та на основі аналізу цих даних буде формуватися Індекс задоволеності підприємців (Entrepreneur Satisfaction Score). Статистика цих відгуків доступна у вигляді дашбордів на сайті, що дозволить будь-кому в режимі реального часу спостерігати за ситуацією.
  • Найбільше через «Пульс» повідомляють про: неправомірні дії з боку держорганів; непрозорість процедур, нестачу зрозумілого алгоритму дій; пропозиції змін до законодавства і покращення процесів взаємодії «держава – підприємець»; пасивну позицію органів влади, бездіяльність.
  • У планах розробників – інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку максимальній кількості державних сервісів.

Контекст

У першому кварталі 2024 року Рада бізнес-омбудсмена отримала 345 звернень від представників бізнесу, з яких установа закрила 162 справи. Це на вісім звернень більше порівняно з четвертим кварталом 2023 року. У першій трійці проблем бізнесу знову опинились податкові питання (60%), дії правоохоронних органів (14%) та митні питання (7%).

Місяць тому платформу «Пульс» запустили в режимі бета-тестування. Мета платформи – створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг, зазначило Мінекономіки. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд