Охолодження ажіотажу навколо ляльок Лабубу зупинило одне з найбільших у світі фондових ралі, стерши мільярди доларів із ринкової вартості Pop Mart International Group Ltd. Акції китайського виробника іграшок упали майже на 9%, що стало найбільшим падінням із квітня, а капіталізація компанії втратила близько $13 млрд – приблизно чверть своєї вартості – з моменту досягнення піку 26 серпня. Про це пише Bloomberg 15 вересня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Акції Pop Mart впали після того, як JPMorgan Chase & Co. знизив рейтинг компанії через слабкі каталізатори зростання та непривабливу оцінку. Незважаючи на це, акції Pop Mart у 2024 році зросли більш ніж на 180% і залишаються лідером індексу Hang Seng.
- «Ми вважаємо, що оцінка акцій передбачає ідеальний сценарій, і будь-яке незначне відхилення від прогнозів чи негативні медійні повідомлення (наприклад, падіння цін на вторинному ринку чи проблеми з ліцензуванням) можуть призвести до погіршення показників», – зазначили аналітики JPMorgan.
- Зниження рейтингу від банку з Волл-стріт сталося на тлі ознак згасання ажіотажу навколо дизайнерських іграшок Pop Mart. Преміум, який раніше мали ляльки Лабубу – плюшеві іграшки з кролячими вушками, популярні серед зірок, таких як Ліса з BlackPink та Девід Бекхем, – зменшується на вторинних ринках у Китаї.
Контекст
У 2024 році акції Pop Mart зросли більш ніж учетверо завдяки ажіотажу навколо Лабубу в багатьох азійських країнах, а цього місяця компанія була додана до індексів Hang Seng та Hang Seng China Enterprises. Наразі акції торгуються з мультиплікатором майже 23 до прогнозованого прибутку за наступні 12 місяців.
У червні ринкова капіталізація Pop Mart досягла $40 млрд, перевищивши сумарну капіталізацію американських гігантів Hasbro та Mattel завдяки шаленій популярності ляльок Лабубу. За перші шість місяців року дохід компанії зріс на 204% порівняно з аналогічним періодом попереднього року, сягнувши 13,88 млрд юанів ($1,93 млрд). Для порівняння, у попередньому році зростання виторгу становило 62%. Чистий прибуток Pop Mart злетів на 397%, досягнувши 4,57 млрд юанів ($636 млн).


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.