Компанії Google, Microsoft, OpenAI, Meta, TikTok та Adobe заключать угоду, щоб відреагувати на поширення контенту, створеного штучним інтелектом, пише The Washington Post. Вони планують підписати угоду про розробку технологій для ідентифікації, маркування та контролю зображень, відео та аудіозаписів, створених ШІ, перед виборами у багатьох країнах цього року.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Угода, розроблена Google, Microsoft і Meta, а також OpenAI, Adobe і TikTok, не забороняє політичний контент ШІ, що вводить в оману, згідно з копією, отриманою The Washington Post.
- Натомість документ є маніфестом, у якому говориться, що контент, створений ШІ, більша частина якого створюється за допомогою інструментів компаній і розміщується на їхніх платформах, дійсно є ризиком для чесних виборів. У документі викладаються кроки із зменшення цього ризику, наприклад маркування підозрілого контенту та інформування громадськості про небезпеки ШІ.
- В угоді сказано, що створення і поширення передвиборчого ШІ-контенту «може ввести громадськість в оману таким чином, що поставить під загрозу цілісність виборчих процесів».
- До угоди можуть приєднатися інші компанії.
- «Ми сподіваємося завершити роботу та надати подробиці в пʼятницю на Мюнхенській безпековій конференції», – заявив представник Microsoft Девід Кадді.
Контекст
Зображення, створені штучним інтелектом, чи «дипфейки», існують уже кілька років. Але за останній рік їхня якість різко покращилася настільки, що деякі фейкові відео, зображення та аудіозаписи вже складно відрізнити від справжніх. Інструменти для їх виготовлення тепер широко доступні, що спрощує їхнє створення.
Контент, створений штучним інтелектом, уже використовувався у виборчих кампаніях у всьому світі. Наприклад, минулого року в рекламі на підтримку колишнього кандидата в президенти від республіканської партії Рона ДеСантіса використовувався штучний інтелект, щоб імітувати голос колишнього президента Дональда Трампа.
Нова угода схожа на добровільне зобовʼязання, яке ті ж компанії, а також кілька інших підписали в липні після зустрічі в Білому домі, де вони зобовʼязалися спробувати виявляти та маркувати фальшивий контент ШІ на своїх сайтах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.