У поточному році онлайн-ритейлер Rozetka відкрив 40 нових точок за франшизою, що майже вдвічі більше, ніж у 2022 році, йдеться у пресрелізі компанії. Тепер франчайзингова мережа Rozetka складається зі 116 точок видачі товарів.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- У 2023 році Rozetka відкрила 40 нових франчайзингових точок. Це майже вдвічі більше, ніж торік – тоді онлайн-ритейлер відкрив 23 точки за франшизою.
- Найбільше точок компанії відкриваються у Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях.
- «Щотижня нам надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок. У планах Rozetka відкрити ще 11–14 точок за франшизою до кінця 2023 року», – повідомив Олександр Коваленко, директор з розвитку Rozetka.
Контекст
Rozetka запустила франшизу на відкриття точки видачі замовлень, зроблених на маркетплейсі, у жовтні 2020-го. У перший тиждень, за словами співвласника компанії Владислава Чечоткіна, більше 300 підприємців подали заявки на відкриття точок. «Це майже 190 млн грн, які люди готові інвестувати», – писав Чечоткін на своїй Facebook-сторінці. За словами директора з розвитку Олександра Коваленка, у точки видачі необхідно вкласти від 650 000 грн.
У 2021-му відкриття франчайзингових точок видачі прискорило експансію Rozetka на 30-35%, пояснював засновник консалтингової компанії «Франч» Роман Кирилович. «Чим більше їхніх відділень біля споживача, тим це цінніше для нього, – пояснював співзасновник e-commerce-платформи Hubber Олексій Лужковий. – Це дозволить краще задовольняти його потреби».
Загалом у онлайн-ритейлера 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.