У поточному році онлайн-ритейлер Rozetka відкрив 40 нових точок за франшизою, що майже вдвічі більше, ніж у 2022 році, йдеться у пресрелізі компанії. Тепер франчайзингова мережа Rozetka складається зі 116 точок видачі товарів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У 2023 році Rozetka відкрила 40 нових франчайзингових точок. Це майже вдвічі більше, ніж торік – тоді онлайн-ритейлер відкрив 23 точки за франшизою.
- Найбільше точок компанії відкриваються у Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях.
- «Щотижня нам надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок. У планах Rozetka відкрити ще 11–14 точок за франшизою до кінця 2023 року», – повідомив Олександр Коваленко, директор з розвитку Rozetka.
Контекст
Rozetka запустила франшизу на відкриття точки видачі замовлень, зроблених на маркетплейсі, у жовтні 2020-го. У перший тиждень, за словами співвласника компанії Владислава Чечоткіна, більше 300 підприємців подали заявки на відкриття точок. «Це майже 190 млн грн, які люди готові інвестувати», – писав Чечоткін на своїй Facebook-сторінці. За словами директора з розвитку Олександра Коваленка, у точки видачі необхідно вкласти від 650 000 грн.
У 2021-му відкриття франчайзингових точок видачі прискорило експансію Rozetka на 30-35%, пояснював засновник консалтингової компанії «Франч» Роман Кирилович. «Чим більше їхніх відділень біля споживача, тим це цінніше для нього, – пояснював співзасновник e-commerce-платформи Hubber Олексій Лужковий. – Це дозволить краще задовольняти його потреби».
Загалом у онлайн-ритейлера 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.