Стартап Perplexity, який використовує штучний інтелект для пошуку та пропонує розмовні відповіді на запити користувачів як альтернатива Google, залучив $200 млн інвестицій та підвищив свою оцінку до $20 млрд. Про це пише The Information.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Цей раунд стався лише через два місяці після того, як компанія залучила $100 млн при оцінці в $18 млрд. За три роки з моменту заснування Perplexity залучила загалом $1,5 млрд інвестицій.
- Неясно, хто очолив останній раунд фінансування. Bloomberg повідомляло, що липневе залучення було продовженням попереднього раунду на $500 млн, завершеного на початку року при оцінці в $14 млрд і під керівництвом Accel.
- За даними TechCrunch, річний повторюваний дохід (ARR) Perplexity наближається до $200 млн. Минулого місяця голова комунікаційного відділу Perplexity в коментарі для Business Insider заявив, що ARR компанії перевищує $150 млн.
Контекст
Ці інвестиції надходять у той час, коли Perplexity позиціонує себе як серйозного конкурента домінуванню Google у сфері пошуку. У серпні компанія запропонувала придбати браузер Chrome від Google за $34,5 млрд.
Ця пропозиція зʼявилася після того, як Мінʼюст США, звинувачуючи Google в антиконкурентній поведінці, рекомендував продати веб-браузер. Однак на початку цього місяця федеральний суддя постановив, що Google не мусить розколювати свій пошуковий бізнес, фактично дозволивши гіганту зберегти Chrome.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.