Танкери з російською нафтою не можуть зайти у порти Китаю після запровадження американських санкцій проти тіньового флоту РФ. Про це пише Bloomberg 13 січня, посилаючись на дані аналітичної компанії Kpler, яка відстежує переміщення суден в реальному часі.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Деталі
- За даними аналітичної компанії Kpler, судно Huihai Pacific мало прибути до порту Дунцзякоу в провінції Шаньдун 15 січня після завантаження майже 770 000 барелів нафти з російського тихоокеанського порту Козьмино на початку місяця. Однак на вихідних він змінив курс і зараз стоїть у відкритому морі, завантажений нафтою.
- Судно Mermar вийшло з Козьміно 5 січня з більш ніж 755 000 барелів нафти і мало зайти в порт Янтай цього тижня, але зараз чекає біля узбережжя, свідчать дані Kpler.
- Судно Olia вийшло з російського порту 7 січня з майже 709 000 барелів нафти і також прямувало до Яньтая, але зараз стоїть у Жовтому морі.
- «Всі танкери, що допомагали обходити санкції, мають бути помножені на 0», – прокоментував подію голова Офісу президента України Андрій Єрмак.
Контекст
На початку січня стало відомо, що Китай закриває ключові нафтові порти на сході країни для танкерів, які внесені до санкційних списків США: про обмеження оголосила Shandong Port Group – один із найбільших китайських портових операторів.
Активний «тіньовий флот», який перевозить нафту в обхід санкцій, налічує 669 танкерів, за даними аналітиків Lloydʼs List Intelligence. Російську нафту регулярно перевозять близько 250-300 суден, не враховуючи танкерів «Совкомфлота», який потрапив під санкції.
10 січня США ввели одні з найжорсткіших санкцій проти російської нафтової промисловості. Під обмеження потрапили 183 судна, переважно нафтові танкери, які є частиною «тіньового флоту», а також нафтові танкери, що належать російським операторам флоту.
Мінфін США запроваджує санкції проти двох постачальників послуг морського страхування, що базуються в Росії, – страхової компанії «Ингосстрах» і групи «Альфастрахование». Ще санкції торкнулися російської державної судноплавної компанії та оператора флоту «Совкомфлот».
Під санкціями опинилися російські нафтові компанії «Газпром нефть» і «Сургутнефтегаз», а також більше двох десятків їхніх дочірніх компаній.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.