У світі знову зростає інтерес до автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). 50% покупців планують придбати новий або вживаний автомобіль із ДВЗ протягом наступних двох років, що на 13 відсоткових пунктів більше, ніж у 2024 році, Про це свідчать дані звіту міжнародної мережі аудиторських та консалтингових фірм EY, опублікованого 9 грудня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
Деталі
- Відданість перевагам електромобілів знизилася до 14%, що на 10 в.п. менше з минулим роком, а відданість перевагам гібридів знизилася до 16%, що на 5 в.п. менше.
- 51% потенційних покупців електромобілів кажуть, що їхні плани залишаються незмінними, але 36% переглядають або відкладають купівлю через геополітичні події.
- Споживачі зважують реалії змін у політиці, тиску на ціни та нерівномірного розвитку інфраструктури зарядних станцій, заявили в EY. Тривога щодо запасу ходу продовжує бути однією з головних перешкод для споживачів, які обирають двигуни з внутрішнім згорянням замість електромобілів.
- У регіональному розрізі відсоток споживачів, які заявляють про бажання придбати автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння, зріс на 12 пунктів у Північній та Південній Америках, на 11 пунктів у Європі та на 10 пунктів у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, тоді як намір придбати електромобілі без такого двигуна знизився на всіх основних ринках.
- Зміни в політиці, включаючи скасування податкових пільг на електромобілі в США та зміну цільових показників викидів, формують ці тенденції. Водночас великі автовиробники знову зосереджуються на портфелях двигунів внутрішнього згоряння та гібридів, а також модифікують програми електромобілів у відповідь на зміну споживчого попиту.
Контекст
Прагнучи полегшити продажі автомобілів з бензиновим двигуном, президент США Дональд Трамп минулого тижня запропонував скоротити стандарти економії палива, остаточно розроблені його попередником, тоді як Європейський Союз може незабаром представити помʼякшену версію своєї поступової відмови від двигунів внутрішнього згоряння до 2035 року. Обмеження викидів мали унеможливити продаж бензинових і дизельних автомобілів у ЄС до 2035 року. Щоб допомогти потенційним покупцям, які побоюються, що доступні електромобілі мають занадто малий запас ходу, ЄС раніше пропонував до 2025 року встановити громадські точки зарядки на основних дорогах на відстані не більш ніж 60 км одна від одної.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.