Україна планує відкрити ще один наземний залізничний коридор для експорту українського зерна найближчим часом, повідомив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба інтервʼю «Інтерфакс-Україна».
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Ми зараз відкрили альтернативний «зерновий коридор», тестуємо його. Також ми відкриємо ще один наземний залізничний коридор. Тобто те, що ми продовжуємо збільшувати пропускну спроможність всіх коридорів разом взятих — це абсолютна реальність», — заявив Кулеба.
- Стосовно того, чи залишається ще актуальною тема роботи Чорноморської зернової ініціативи, міністр відповів, «надія помирає останньою».
- «Надія помирає останньою, скажу так. Чорноморська зернова ініціатива помирає останньою. Але очевидно, що все одно треба працювати над альтернативними рішеннями, і саме над ними ми доволі успішно працюємо», – сказав він.
Контекст
17 липня РФ направила Туреччині, Україні й ООН свої заперечення щодо продовження «зернової угоди» та відмовилася її продовжувати. Міноборони країни-агресора заявило, що через вихід Росії з «зернової угоди» з 20 липня всі судна, які прямують в акваторії Чорного моря в українські порти, розглядатимуться як потенційні перевізники вантажів військового призначення.
Оскільки угоду розірвано, українські військові минулого місяця оголосили про односторонній коридор для цивільних морських перевезень до Одеси та назад.
16 серпня контейнеровоз Joseph Schulte став першим судном, яке скористалося тимчасовим коридором для руху торговельних суден до та з портів Великої Одеси.
Вантажне судно Resilient Africa прибуло в 21 вересня до турецької протоки Босфор, ставши першим судном із зерном з України, яке увійшло до Чорного моря і вийшло з нього тимчасовим коридором.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.