Україна отримала три золотих нагороди на Effie Awards Europe 2025. Одну – за кейс агенції HyperNormal та фандрейзингової платформи United24, ще два «золота» отримали агенції BetterSvit та Media First Ukraine за кейс для «Нової Пошти» та благодійного фонду «Повернись живим». Про це оголосили 10 грудня у Брюсселі під час урочистої Effie Awards Gala, розповіли Forbes в агенції HyperNormal. Це другий випадок в історії, коли Україна здобуває золоті нагороди на європейському Effie
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
Деталі
- Цього року до фіналу конкурсу увійшли 102 кейси з Бельгії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Італії, Латвії, Нідерландів, Польщі, Великої Британії, України та інших країн. Журі Effie Europe налічувало майже 250 експертів із 25 країн.
- HyperNormal та United24 отримала «золото» в категорії «Multi-market: Social Media» за кампанію з віральною цитатою Президента України «I’ll wear the costume when this war is over» («Я одягну костюм, коли війна закінчиться»). Поштовхом став інцидент в Овальному кабінеті у березні 2025 року, коли журналіст запитав Володимира Зеленського, чому він не вдягнув костюм.
- Кампанію привʼязали до збору коштів. За 10 днів публікація отримала понад 289,9 млн охоплення та зібрала $1 млн на броньовані медеваки.
- «Ми використали власні канали United24 та United24 Media – Instagram, Facebook, Telegram, Threads, X, LinkedIn. Основним майданчиком став Instagram», – розповідає Валентин Панюта, засновник агенції та креативний директор United24 Media. Публікацію підхопили The Independent та інші західні медіа – загалом понад 52 ЗМІ. Сумарне охоплення за 10 днів – 289,9 млн.
- Агенції BetterSvit та Media First Ukraine отримали дві золотих нагороди в категоріях «Media Strategy&Idea» та «Positive Change – Brand» за кейс «Запакуй небо – прокачай ППО» для «Нової пошти» та благодійного фонду «Повернись живим».
- Метою кампанії було зібрати кошти на зв’язок та рухомі командні пункти для протиповітряної оборони Повітряних сил ЗСУ. Спеціально для проєкту «Нова пошта» розробила унікальний дизайн коробок, пакетів і конвертів. Кошти з їхнього продажу йшли на закриття збору.
- За сім місяців вдалося зібрати понад 309 млн грн. Усі охочі донатили на потреби Повітряних сил, а «Нова пошта» подвоювала кожен внесок у межах цільової суми збору.
- BetterSvit також отримала титул Independent Agency of the Year від Effie Awards Europe 2025.
- Серед інших нагород на Effie Awards Europe 2025 – срібло отримала агенція Bickerstaff.734, ще дві бронзові нагороди отримали Saatchi&Saatchi Ukraine та McCann Kyiv.
Контекст
До цього Україна лише одного разу отримувала «золото» Effie Europe – у 2020 році за кампанію «Santa switched to Bolt» від Rockets.Growth R&D та Bolt.
Цьогоріч до фіналу конкурсу також увійшли кілька українських робіт – серед них проєкти Banda, McCann Kyiv, Bickerstaff.734, Saatchi&Saatchi Ukraine, Rockets.Growth R&D, Gres Todorchuk, ISD Group та інших команд.
У 2024-му Андрій Федорів, засновник та СЕО агенції Fedoriv Group, відкрив агенцію HyperNormal. Співзасновником та СЕО агенції став Валентин Панюта, екс-креативник Fedoriv Agency. HyperNormal спеціалізується на IT та цифровому бізнесі. Серед клієнтів – EVA, mono, Rozetka, Міністерство цифрової трансформації з проєктами «Мрія» та «Дія» й інші.
United24 – офіційна фандрейзингова платформа, започаткована Президентом України у 2022 році. За три роки вона зібрала понад 56 млрд грн на підтримку України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.