Польська та українська залізниці підписали угоду про розвиток пасажирських і вантажних залізничних перевезень між країнами задля збільшення експортно-імпортного потенціалу. Це перша з 1994 року угода такого рівня між залізницями двох країн, повідомив голова правління «Укрзалізниці» Євген Лященко.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Угоду між польським оператором Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna (PKP S.A.) та АТ «Укрзалізниця» підписано 28 серпня, йдеться у повідомленні пресслужби УЗ.
- Угода, зокрема, передбачає, що PKP S.A. опрацює заходи для укладення окремих угод з УЗ у сфері управління залізничною інфраструктурою, вантажних і пасажирських залізничних перевезень. Для розробки проєктів окремих угод сторони утворять спільні робочі групи.
- Як зазначається у пресрелізі УЗ, одним із принципів угоди є забезпечення сторонами безпечних і безперебійних перевезень пасажирів та вантажів.
- Крім того, сторони домовилися, що перевантаження вантажів у вагони іншої ширини колії або перестановка вагонів на колію іншої ширини здійснюється не лише приймаючим перевізником на прикордонній станції, що знаходиться на території його держави, але й, за умови погодження, такі операції можуть здійснюватися перевізником, який здає вантаж, на прикордонній станції, що знаходиться на його території.
- Обслуговування ж поїздів локомотивною тягою між прикордонними станціями для вантажного сполучення в обох напрямках буде здійснюватися локомотивами й локомотивними бригадами УЗ та компанії PKP S.A. з дотриманням паритету 50/50.
Контекст
Минулого тижня Верховна Рада ратифікувала внесення змін до угоди між урядами України та Молдова про спрощення перетину кордону для вантажних поїздів. Ухвалені парламентом рішення дозволять здійснювати транзитні перевезення на дільниці Етулія (Молдова) – Рені (Україна) – Джурджулешти (Молдова) без тридобової зупинки у Рені.
Це стосуватиметься рухомого складу всіх форм власності та вантажів, які прямують з Молдови та України або транзитом через їх території в напрямку молдовського Джурджулешти та румунського Галац-Ларга.
Раніше повідомлялося, що до перевезень українського зерна готова долучитися Латвійська залізниця. За словами голови компанії, через Латвію за рік можна буде перевезти від приблизно 500 000 т до 1 млн т українського зерна.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.