Категорія
Новини
Дата

«Укрпошта» розпочала доставку ковбас виробництва МХП Косюка

1 хв читання

«Укрпошта» підписала договір з компанією МХП Юрія Косюка про реалізацію у своїй мережі ковбасних виробів бренду, повідомив генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський в інтерв’ю Forbes Ukraine.

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Ключові факти

  • Поки йдеться про першу тестову партію, пояснив Смілянський. Він не захотів називати обсяги та регіони поширення. 
  • Це частина стратегії «Укрпошти» з підтримки українських виробників, пояснив СЕО компанії. 
  • МХП, зі свого боку, отримує можливість зниження логістичних витрат завдяки співпраці з державною поштовою службою.​

Контекст

МХП – провідний виробник та експортер курятини в Україні. З 2019 року компанія Юрія Косюка почала перетворення на кулінарну компанію. 

У портфелі МХП є два м’ясо-ковбасні бренди: «Бащинський» на 100 позицій та «Смачно-Однозначно» – 20 позицій. 

З квітня 2025-го компанія Юрія Косюка випускає нову лінію під брендом «Наша Ряба» – виключно з курятини. Серед них – ковбаса, сосиски та шинка. Спочатку продукція зʼявиться у 400–600 франчайзингових магазинах компанії, згодом – у національних мережах, писав Forbes Ukraine. 

За підсумками трьох кварталів 2024-го виторг МХП становив $2,3 млрд, як і в 2023-му, прибуток за звітний період зріс на 16%, до $141 млн, EBITDA – на 33%, до $478 млн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні