100 найбільших приватних компаній 2021
У 2020 році МАУ втрачали на перевезенні одного пасажира 2500 грн. Як наслідок – збиток 4,5 млрд грн. Антикризова програма, яка передбачала скорочення флоту, персоналу та видатків, дозволила знизити операційні витрати втричі – до $3,5 млн на місяць. З березня 2020‑го компанія розраховується з лізингодавцями, «Украерорухом» і аеропортом Бориспіль тільки за фактичний наліт – виплату боргів заморожено. Результат у першому півріччі 2021 року: чистий прибуток – 21,7 млн грн, EBITDA – 1,1 млрд грн. «Розраховуємо на отримання докарантинних показників до 2025 року», – каже Євген Дихне. У керівника МАУ є ще одна проблема. У липні 2021‑го детективи НАБУ вручили йому обвинувальний акт у справі щодо оренди приміщення в аеропорту Бориспіль. На думку слідчих, це завдало державі збитків більш ніж на 16,5 млн грн. Обвинувачення охоплює період з 2016 по 2017 рік, коли Дихне працював в. о. директора аеропорту.
100 найбільших приватних компаній 2020
Наприкінці березня найбільша авіакомпанія України МАУ попросила в держави стабілізаційний кредит на $60 млн. Допомога не надійшла. Режим економії, введений після початку карантину, дозволив скоротити операційні витрати в пʼять разів, до $3 млн на місяць, але цього недостатньо, щоб вийти зі збитків. Компанія планує скоротити флот із 42 до 28 авіалайнерів, домовилася про відстрочення/ скасування лізингових платежів і звільнила третину співробітників. Пережити важке літо допомогли два місяці вантажоперевезень пасажирськими літаками і чартерна туристична програма. У вересні компанія виконувала третину від докоронакризових обсягів рейсів. Вихід на рентабельну діяльність МАУ очікує не раніше ніж у квітні 2021 року, а відновлення обсягів авіаперевезень до рівня 2019‑го – до 2023–2024 років.