Carlsberg Ukraine /предоставлено пресс-службой
Категория
Партнерский материал
Дата

«Ми інвестуємо, бо віримо в перемогу України й продовжуємо працювати».Carlsberg Ukraine показала інвестиції 2023 року в дії

3 хв читання

Carlsberg Ukraine Фото предоставлено пресс-службой

Carlsberg Group працює в Україні з 1996 року і є одним із найбільших міжнародних інвесторів – за час роботи в Україні реалізовано понад €1 млрд інвестицій. PJSC Carlsberg Ukraine забезпечує роботою понад 1300 осіб на пивоварнях у Києві, Львові та Запоріжжі і створює ще понад 20 000 робочих місць у суміжних галузях.

Із року в рік компанія входить до топ-25 найбільших платників податків і топ-50 найкращих роботодавців України. Під час війни Carlsberg Ukraine продовжує роботу, а материнська компанія Carlsberg Group інвестує в Україну 1,5 млрд грн у 2023 році. Як реалізовуються інвестиції, розповідає генеральний директор PJSC Carlsberg Ukraine Олег Хайдакін.

У той час, поки точаться дискусії навколо інвестицій в Україну в період повномасштабної війни, ваша компанія презентувала один із найбільших інвестиційних проєктів. Хто приймав рішення і які чинники на нього вплинули?

Carlsberg Ukraine як частина Carlsberg Group – найпотужніша компанія в регіоні Центральна та Східна Європа. На початку повномасштабної війни ми зупинили діяльність усіх трьох заводів. А вже навесні почали поступово відновлювати роботу: у березні запустилася Львівська пивоварня, де спочатку виробляли лише воду для гуманітарних потреб, у травні – Київський завод, у липні – Запорізький.

Наша команда доклала неймовірних зусиль, аби налагодити виробництво та дистрибуцію продукції в умовах розірваних логістичних ланцюгів, проблем із постачанням сировини, блекаутів та повітряних тривог, під час яких робота повністю зупиняється, а колеги йдуть в укриття. Однак завдяки професійності та згуртованості наших співробітників нам вдалося продовжити роботу, відновити асортимент і навіть розширити його. Навесні 2023-го Carlsberg Ukraine почала довгострокову співпрацю з Molson Coors з виробництва та дистрибуції Staropramen і Miller Genuine Draft (MGD) в Україні. Ми налагоджували продажі регіон за регіоном, шукали альтернативні логістичні рішення. Коли вийшли на рівень, щоб забезпечити внутрішнього споживача, почали продовжувати експорт і виходити з українським продуктом на нові закордонні ринки.

Carlsberg Group підтримує нас весь час, оскільки вірить не лише в нас як бізнес, а й в Україну загалом. Підтримка, яку ми отримуємо від штаб-квартири, безпрецедентна. Мій безпосередній керівник Ларс Леманн, віцепрезидент регіону Центральної та Східної Європи Carlsberg Group, уже тричі приїжджав в Україну. Під час останнього його візиту Carlsberg Group підтвердила інвестиції в Україну в 1,5 млрд грн на 2023 рік і ось маємо змогу наочно представити перший результат – нова виробнича лінія на Київському заводі.

предоставлено пресс-службой

Carlsberg Ukraine Фото предоставлено пресс-службой

Що означає ця інвестиція для вас та України загалом?

Особливістю цієї лінії є те, що вона побудована на найсучасніших технологіях, повністю автоматизована та відповідає найвищим вимогам як з безпеки персоналу, що її обслуговує, так і безпечності продукту, що на ній випускається. Завдяки новій лінії ми оптимізуємо роботу, забезпечимо попит споживачів на продукцію в форматі банки та збільшимо потужність виробництва напоїв у банці на 80%.

Як сказав надзвичайний і повноважний посол Королівства Данії в Україні Оле Егберг Міккельсен під час запуску лінії, це історична подія. Це одна з найбільших інвестицій в Україні у 2023 році, що показує, як важливий гравець на світовій арені та лідер галузі Carlsberg вірить в Україну і готовий інвестувати в неї в той час, коли Україна продовжує боротися проти російської агресії. Як вдало він зазначив, боротьба за свободу України ведеться не лише на полі бою, а й на заводських потужностях, в офісах та в полях. Збереження економічної активності є ключовим для стійкості України.

предоставлено пресс-службой

Carlsberg Ukraine Фото предоставлено пресс-службой

Ви згадали про експорт. З яким найбільшим викликом ви зіштовхнулися і чи вдалося досягти бажаного результату?

Від початку повномасштабного вторгнення Carlsberg Ukraine фокусується на трьох пріоритетах: люди, громади, збереження й розвиток бізнесу. Експорт – це про розвиток. До того ж наші бренди, наприклад ТМ «Квас Тарас» чи ТМ «Львівське», – це вже певною мірою продуктова візитівка України. Так, ми зіштовхнулися з проблемами. Найбільша з них – логістична. У найближчі країни Європи ми здійснювали поставки автомобільним транспортом. Проте приблизно 60–70% товару ми експортували морськими шляхами. Шлях продукту до споживача за кордоном здорожчав: вартість логістики зросла мінімум у 2,5 раза, а максимум – у шість разів.

Однак покупець запамʼятовує якісний продукт та міцний бренд. Ми протягом багатьох років працювали над своєю репутацією, щоб нам довіряли споживачі та партнери, тому продовжили розвивати експорт. Ми експортуємо продукцію більш як до 20 країн світу. Наші продажі у США зросли з початку року більш ніж у пʼять разів, а на ринках Європи – від півтора до чотирьох разів у різних країнах. До того ж попит на продукцію в банці за кордоном зріс у 2023 році вдвічі порівняно з 2019 роком. А відтак наша інвестиція в нову виробничу лінію допоможе задовольнити попит і на міжнародному ринку.

предоставлено пресс-службой

Carlsberg Ukraine Фото предоставлено пресс-службой

Які пріоритети компанії, якщо говорити про дві інші складові вашої стратегії – людей і громади?

Ми інвестуємо, віримо в перемогу України, а отже, продовжимо працювати задля підтримки держави, українців та наших співробітників. Це наш пріоритет. Carlsberg Group, Carlsberg Foundation та Tuborg Foundation переказали 75 млн данських крон на допомогу Україні. Ми підтримали понад 15 гуманітарних ініціатив: UNITED24, Національний реабілітаційний центр Unbroken, облаштування містечка для ВПО «Маріуполіс» у Львові, відбудову Макарівської амбулаторії на Київщині. У березні 2022 року ми почали виробляти питну воду винятково для гуманітарних потреб населення. Понад 4 млн л уже доправлено в регіони. Після трагедії на Каховській ГЕС ми активно доставляємо воду у південні регіони країни й тільки за останній тиждень відвантажили понад 200 000 л води і продовжуємо це робити. Компанія продовжує дбати про співробітників. Ми створили фонд відновлення житла, запустили програму реінтеграції ветеранів та програму підтримки працівників і їхніх сімей, які є внутрішньо переміщеними особами в межах України. Наш пріоритет один – розвиток та укріплення бізнесу, що уможливлять подальшу підтримку наших колег та співвітчизників.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд