Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
03:18 хвилин
Ювелірний бренд Валерії Гуземи готується до запуску офлайн-продажів у США. В грудні 2024 року запрацював поп-ап Guzema Fine Jewelry у Нью-Йорку. В планах бренда на 2025-й – локальний бутік. Скільки може коштувати запуск?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Тимчасовий магазин Guzema Fine Jewelry у США відкрився в грудні 2024-го та працюватиме до січня 2025 року. Півтора роками раніше бренд запустив в Америці онлайн-продажі. «Поп-ап дозволяє долучити людей, які ще незнайомі з брендом», – каже засновниця Guzema Fine Jewelry Валерія Гузема.
Простір для тимчасового магазину обрали в районі Сохо. Був пустим, довелося зробити ремонт у короткі терміни, говорить Гузема. «Наступного дня після фарбування стін, завозили меблі та займалися дизайном приміщення», – пояснює вона. Оформлення приміщення у бренда зайняло близько тижня.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.