Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Магазин приносив до $6000 чистого прибутку». На китайському маркетплейсі Taobao 1 млрд активних юзерів на місяць. Як українському бізнесу почати продавати на ньому?

5 хв читання

Taobao, продавати на Taobao /Ілюстрація Shutterstock

У 2023-му через Taobao продали товарів на $506 млрд. Фото Ілюстрація Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:35 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:35

Китай – один з найбільших споживчих ринків світу, але українські бізнеси не поспішають на нього виходити. Як підприємцю почати продавати на китайському маркетплейсі Taobao, які потрібні інвестиції та як просувати товар?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні