Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Магазин приносив до $6000 чистого прибутку». На китайському маркетплейсі Taobao 1 млрд активних юзерів на місяць. Як українському бізнесу почати продавати на ньому?

5 хв читання

Taobao, продавати на Taobao /Ілюстрація Shutterstock

У 2023-му через Taobao продали товарів на $506 млрд. Фото Ілюстрація Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:35 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:35

Китай – один з найбільших споживчих ринків світу, але українські бізнеси не поспішають на нього виходити. Як підприємцю почати продавати на китайському маркетплейсі Taobao, які потрібні інвестиції та як просувати товар?

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні