Переломний момент корпоративної парадигми: якою має бути компанія нового покоління?
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Переломний момент корпоративної парадигми: якою має бути компанія нового покоління?

Наталя Онищук, CEO SMART business Фото: Артем Галкін

Ринок працевлаштування швидко змінюється. Сьогодні це не лише про ролі чи навички, а й про тренди, що диктує еволюція. Наталя Онищук, CEO SMART business, розповіла, як компаніям адаптуватись до нового формату роботи і зберегти команду. 

Швидко зростає світовий ринок фрилансу та gig-контрактів. Звісно, цьому дуже посприяв COVID-19, адже багато людей навіть у стабільних компаніях втратили роботу. Але пандемія – не єдина причина. Ми давно йдемо до зміни класичного формату роботи. 

Передумови полягають у зростанні важливості work-life балансу та ментального здоровʼя, доступності отримання нових знань і навичок.

Самозайнятість дає гнучкість, якої часто немає у великих структурах корпоративного бізнесу. Людина хоче сама вибирати, де працювати, коли, скільки, над якими завданнями. Близько 36% усіх працівників у США виконували позаштатну роботу протягом 12 місяців згідно з Upwork’s 2021 Freelance Forward survey, і ця цифра зростатиме.

Організації також змінюються, стають менш ієрархічними й більш мережевими. Команди поділяються не за відділами, а за проєктами; використовують agile-підхід і не будують п’ятирічні плани. Час, коли люди самовіддано працювали, досягаючи спущених зверху цілей, минає.

Завдяки цим трендам зʼявляються нові цінності, які компанії мають надавати співробітникам, щоб вони бачили переваги роботи в організаціях. Завдання бізнесу – створити умови, за яких працівники зможуть розкрити свої таланти. 

Переломний момент корпоративної парадигми: якою має бути компанія нового покоління? /Фото 1

Фото надані SMART business

Якою є компанія, що створює умови для розвитку?

Насамперед це компанія, що робить інформацію прозорою та доступною. З різним ступенем деталізації співробітникам слід знати, яку стратегію має бізнес, які цінності, плани та результати. 

У сучасному світі цю інформацію неможливо надати на всіх рівнях компанії без цифрового корпоративного порталу, що отримує актуальні дані з ERP-, CRM-, HCM-систем.

Далі – персоналізація. Кожен фахівець має знати, як вплинути на досягнення цілей компанії, як власні зусилля та відповідальність вплинуть на винагороду. Персональний підхід полягає в розробленні індивідуального плану розвитку й у постановці цілей з урахуванням наявних і бажаних компетенцій. 

Персоналізація в організаціях з понад 100 працівників неможлива без HCM-систем. У такій системі людина має доступ до власних і корпоративних цілей 24/7 та відстежує прогрес у їх досягненні.

Дедалі важливішим стає постійне навчання, адже ентузіазм зникає, якщо ми виконуємо повсякденну роботу, в якій давно стали експертами. 

Завдання компанії – забезпечити фахівців можливістю вчитися. У цьому допоможуть HCM- і LMS-системи, через які можна обрати ментора з релевантним досвідом і навчатись на базі створених компанією курсів. Такі курси враховують специфіку бізнесу, а тому стануть набагато ефективнішими у реалізації стратегії у порівнянні з стандартними загальнодоступними навчальними програмами.

І останнє: компанія має заохочувати роботу в командах для генерації та реалізації ідей. Тут не обійтися без інструментів спільної роботи, порталів ідей та систем пошуку людей за компетенціями, які мають бути доступні кожному. 

Наша компанія понад 10 років забезпечує ринок усіма належними інструментами для побудови комплексної диджитал-екосистеми, створення корпоративної культури та підвищення бренду роботодавця – від сучасного робочого місця для співробітника, корпоративного порталу до інструментів автоматизації процесів пошуку, найму, адаптації, оцінки та розвитку. 

Регулярно отримуючи фідбек клієнтів і партнерів, відстежуючи світові тенденції, ми маємо змогу розвивати системи не лише як технологію, а й збагачувати її змістовно, адаптуючи до найвибагливіших потреб бізнесу.