Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Glovo – це маркетплейс». Як змінюється найбільший в Україні сервіс доставки їжі та продуктів. Інтервʼю зі співзасновником Glovo Сашею Мішо і CEO українського офісу Мариною Павлюк

7 хв читання

Співзасновник Glovo Саша Мішо і CEO українського офісу Марина Павлюк. /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Співзасновник Glovo Саша Мішо і CEO українського офісу Марина Павлюк. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

12:07 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 12:07

Україна – третій найбільший ринок компанії Glovo після Іспанії та Італії. У 2024 році її виторг в нашій країні зріс на третину, до 3 млрд грн. У чому секрет, яка категорія продуктів зростає найбільше і як зміниться асортимент через п'ять років?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Більше чверті українців користуються сервісом доставки Glovo, а постійні клієнти замовляють у середньому раз на місяць. І не лише їжу. Серед 12 000 партнерів Glovo – аптеки, магазини канцтоварів, іграшок, квітів, сексшопи тощо. Сегмент non-food зростає швидше, ніж доставка їжі, за п’ять років пропорція food і non food може зрівнятися.

Щороку компанія інвестує в Україну приблизно $20 млн, фінансує стартапи і підтримує заклади, що постраждали від руйнувань.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні