Як StudyGRI допомагає студентам реалізувати найсміливіші амбіції у навчанні за кордоном, поділилася із «Forbes Україна» засновниця агенції та експертка у сфері навчання Аліна Григорян.
StudyGRI – агенція в Амстердамі, що надає повний цикл послуг для отримання закордонної освіти. Понад сім років StudyGRI допомагає школярам та студентам вступати до рейтингових університетів та шкіл-пансіонів у ЄС, США та Великій Британії. Портфоліо компанії налічує понад 300 партнерств із провідними навчальними закладами та понад 270 студентів.
У чому ваша перевага як агенції поміж інших сервісів? Не секрет, що ця ніша досить добре заповнена.
Першочергово – у сервісі. Для мене особисто завжди важливо отримувати максимум від послуги, яку я купую. Це не примха, а реальність роботи будь-якого бізнесу, що займається сервісингом. Отже, розуміючи, чого прагну я, мені було досить ясно одразу, як саме я маю побудувати систему роботи із клієнтом, аби він не лише мав гарний досвід співпраці й залишився задоволеним, а й хотів поділитися цим із кимось.
Для такого бізнесу надзвичайно важливо мати розгалужений та розвинутий нетворкінг, який складається не лише з партнерів, але й з клієнтів, що прагнуть допомогти комусь, хто потребує швидкої та чіткої реалізації запиту щодо навчання. Ми приділяємо максимальну увагу особистості майбутнього студента/студентки та відштовхуємося від персоналії, талантів, сильних якостей, побажань та найголовніше – мрій.
Проте бізнес – це не лише мрії. Ми це добре розуміємо, особливо коли йдеться про навчання у рейтингових університетах.
Звичайно, матеріальна складова теж важлива, та за останні роки роботи ми досягли гарних результатів у встановленні партнерських стосунків із багатьма рейтинговими ВНЗ. Це дає змогу оперувати різними бюджетами, починаючи від €10 000. Також важливо розуміти, що сім’ї, які звертаються до нас, – це люди з різних соціальних прошарків, але з гарним розумінням важливості якісної освіти та інтеграції дитини у міжнародну спільноту. Це батьки, що інвестують у своїх дітей змалечку, і мова тут йде не лише про гроші.
Особистий бренд – надзвичайно важлива складова при вступі у рейтингові університети
Як саме побудована ваша співпраця з клієнтами?
Алгоритм, за яким ми працюємо, – це чітко побудована система дій, що кожного разу дає безперечний результат, а саме – гарантований вступ. Зазвичай ми починаємо співпрацю із підлітками, що навчаються в 11 класі школи, аби було достатньо часу підготувати необхідні документи та побудувати особистий бренд учня.
Особистий бренд – надзвичайно важлива складова при вступі у рейтингові університети. Коли оцінки та загальне портфоліо – це базис, то ОБ – емоційна, більш емпатична змінна у формулі, що допомагає журі віддати перевагу учневі з-поміж інших кандидатів. Варто сказати, що я не співпрацюю з тими, кому не можу гарантувати результат. Це рідко, але буває, і це теж нормально. Для мене принциповим є збереження домовленостей та дотримання обіцянок. Бізнес, побудований лише на ідеї заробити, мене не цікавить.
У чому основна перевага партнерства із ВНЗ?
Щодо партнерства треба розуміти просту істину: ділові стосунки західного світу базуються на довгостроковій співпраці, де лояльність здобувається професіоналізмом, прозорістю та чесністю. За цей час ми заручилися бізнес-підтримкою університетів із багатьох країн світу. Таке партнерство дає змогу краще розуміти, що саме потрібно конкретним навчальним закладам для вступу (документація), а також бути в курсі спеціальних програм, що не публікуються у відкритому доступі.
Окрім цього, деякі університети готові йти на більш лояльні фінансові умови для талановитих студентів та студентів з особливими потребами, що мають визначні інтелектуальні можливості.
Ви співпрацюєте з усіма країнами світу чи є селекція?
Спочатку ми працювали з усіма, і це був надзвичайно цікавий досвід. Ми навчилися розумітися на різних запитах та готувати учнів до різних умов вступу. У цій сфері це дуже важливо, адже є багато прихованих нюансів. За останній рік ми вирішили, що бажаємо сконцентрувати зусилля на трьох країнах: США, Англії та Нідерландах. На мій погляд, це найперспективніші країни у сфері навчання.
Емоційний, особистий та фінансовий комфорт – три кити, на яких ми будуємо співпрацю зсередини
Ціна та зусилля, докладені до вступу, завжди варті отриманого результату. Чудові умови для життя, подальшої інтеграції та працевлаштування, високий рівень соціальної захищеності тощо. Особисто для мене працювати із рейтинговими університетами цієї тріади – професійний виклик та мотивація для якісного розвитку компанії.
Які цінності ви вкладаєте у роботу свого бізнесу?
Довіра, чесність, якість, підтримка. Без цього важко побудувати будь-що – чи сім’ю, чи компанію. Для мене також критично важливою є задоволеність моїх колег від того, що вони роблять. Емоційний, особистий та фінансовий комфорт – три кити, на яких ми будуємо співпрацю зсередини. Для нас ключовою є синергія у роботі один з одним та з клієнтом.
За таких умов неможливе стає можливим, а всі страхи лишаються десь далеко. Я надзвичайно пишаюся нами та усім, що ми робимо разом, аби StudyGRI перетворилася на величезну сім’ю з представництвами у різних країнах і клієнтами з усього світу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.