ГО Brand Ukraine зробила масштабне дослідження впізнаваності українських брендів за кордоном. Один з пʼяти опитаних іноземців у семи країнах знає певні українські бренди і зміг назвати конкретну українську марку. Брендом-лідером став Roshen, а серед знаменитостей – найкраще знають Володимира Зеленського та Андрія Шевченка. Forbes обрав головне з дослідження
Найсильніші галузі української економіки – сільське господарство, енергетика та харчові продукти, вважають більшість опитаних іноземців. Якщо говорити про окремі країни, то у Туреччині цінують українські напої, у США – українське машинобудування й IT, а у Великій Британії – товари для тварин.
Третина з опитаних іноземців у семи країнах зустрічали у продажу продукти з позначкою «Made in Ukraine». 18% з них купували такі товари.
Які бренди у фаворитах і що заважає українським брендам наростити продажі за кордоном ?
Як рахували?
Дослідницька агенція Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics для громадського об'єднання Brand Ukraine провели опитування серед мешканців сімох країн: Польщі, США, Туреччини, Іспанії, Німеччини, Великої Британії та Франції. Опитування відбувалось у травні 2024 року. Загальна вибірка – 2800 людей, по 400 респондентів з кожної країни.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.