«Переможець отримує все» – залізне правило e-commerce. Але й на цьому рикну є місце подвигу: можна стати нішевим чемпіоном. Що обʼєднує сервіси, які досягли лідерства у своїх сегментах?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«В e‐commerce ключове значення має масштаб, класичний приклад – Amazon», – каже інвестиційний директор Horizon Capital Денис Сичков. Але майже у кожній ніші є горизонтальний e-commerce-гравець – лідер ринку з великим відривом, уточнює він.
Вузький фокус нішевих чемпіонів надає можливість краще таргетувати аудиторію та робити пропозицію саме для неї. Нішовість дозволяє бути експертом у категорії чи принаймні створювати таке сприйняття аудиторією. І на додаток вузька спрямованість дає змогу вибудовувати відносно прості й ефективні бізнес-процеси.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.