«Переможець отримує все» – залізне правило e-commerce. Але й на цьому рикну є місце подвигу: можна стати нішевим чемпіоном. Що обʼєднує сервіси, які досягли лідерства у своїх сегментах?
Отримуйте інсайти, що дають перевагу: підпишіться на Forbes Digital та завжди будьте на крок попереду у світі бізнесу.
Від 49 грн на місяць!
«В e‐commerce ключове значення має масштаб, класичний приклад – Amazon», – каже інвестиційний директор Horizon Capital Денис Сичков. Але майже у кожній ніші є горизонтальний e-commerce-гравець – лідер ринку з великим відривом, уточнює він.
Вузький фокус нішевих чемпіонів надає можливість краще таргетувати аудиторію та робити пропозицію саме для неї. Нішовість дозволяє бути експертом у категорії чи принаймні створювати таке сприйняття аудиторією. І на додаток вузька спрямованість дає змогу вибудовувати відносно прості й ефективні бізнес-процеси.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.