Категорія
Свій бізнес
Дата

Нішеві чемпіони. Як чотирьом невеликим компаніям вдалось закріпитись на ринках, де панують конкуренти-гіганти. Кейси «Оптіма», Mebelok, Checkbox та Breezy

«Оптіма», Mebelok, Checkbox та Breezy /надано пресслужбою

Вийти з мережі. Фізична наявність магазину збільшує довіру клієнтів до інтернет-бізнесу. Фото надано пресслужбою

«Переможець отримує все» – залізне правило e-commerce. Але й на цьому рикну є місце подвигу: можна стати нішевим чемпіоном. Що обʼєднує сервіси, які досягли лідерства у своїх сегментах?

«В e‐commerce ключове значення має масштаб, класичний приклад – Amazon», – каже інвестиційний директор Horizon Capital Денис Сичков. Але майже у кожній ніші є горизонтальний e-commerce-гравець – лідер ринку з великим відривом, уточнює він. 

Вузький фокус нішевих чемпіонів надає можливість краще таргетувати аудиторію та робити пропозицію саме для неї. Нішовість дозволяє бути експертом у категорії чи принаймні створювати таке сприйняття аудиторією. І на додаток вузька спрямованість дає змогу вибудовувати відносно прості й ефективні бізнес-процеси.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні